  • 1. Data: 2016-10-25 11:43:50
    Temat: BGŻ Optima
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Nadal nie pojawiły się nowe warunki promocji "na nowe środki". Czyżby
    koniec?

  • 2. Data: 2016-10-25 11:57:09
    Temat: Re: BGŻ Optima
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2016-10-25 o 11:43, jureq pisze:
    > Nadal nie pojawiły się nowe warunki promocji "na nowe środki". Czyżby
    > koniec?

    Czekają. Chcą widzieć ile im środków "wyjedzie", a ile klienci zostawią
    mimo obniżki oprocentowania.

  • 3. Data: 2016-10-25 11:58:32
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > Nadal nie pojawiły się nowe warunki promocji "na nowe środki". Czyżby
    > koniec?

    mam wrazenie, ze zdarzaly sie ogloszenia promocji z opoznieniem, czyli
    sytuacje, kiedy na promocje zalapywali sie klienci, ktorzy przelali srodki
    pare dni przed jej ogloszeniem

  • 4. Data: 2016-10-25 12:04:57
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2016-10-25 o 11:58, Glaukon pisze:

    > mam wrazenie, ze zdarzaly sie ogloszenia promocji z opoznieniem, czyli
    > sytuacje, kiedy na promocje zalapywali sie klienci, ktorzy przelali srodki
    > pare dni przed jej ogloszeniem

    zdjęli już info o starej promocji, na razie jest % standardowe
    https://www.bgzoptima.pl/konta-oszczednosciowe/konto
    -indywidualne/szczegoly-oferty

    Marcin "lolekanabolek"

  • 5. Data: 2016-10-25 12:50:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wiatrak" napisał w wiadomości grup
    >Czekają. Chcą widzieć ile im środków "wyjedzie", a ile klienci
    >zostawią mimo obniżki oprocentowania.

    Wczesniej jakos inaczej bywalo - przyzwyczailo klientow do tego, aby
    uciekac wczesniej.

    Ale moze i masz racje - czekaja i patrza co sie dzieje.
    A w razie potrzeby zrobia kolejna promocje :-)

    J.

  • 6. Data: 2016-10-28 12:04:13
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 25 Oct 2016 12:04:57 +0200, lolekanabolek
    <l...@g...com> wrote:

    >zdjęli już info o starej promocji, na razie jest % standardowe
    >https://www.bgzoptima.pl/konta-oszczednosciowe/kont
    o-indywidualne/szczegoly-oferty

    Jest nowa oferta:
    2,3% do 150kPLN
    od 28 października 2016 r. do 10 lutego 2017 r.

    Saldo początkowe wg stanu na koniec dnia 14 października 2016 r.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 7. Data: 2016-10-29 11:04:31
    Od: Aha <a...@p...pl>

    WAM pisze:
    > Jest nowa oferta:
    > 2,3% do 150kPLN
    > od 28 października 2016 r. do 10 lutego 2017 r.
    >
    > Saldo początkowe wg stanu na koniec dnia 14 października 2016 r.

    Bujaj się Fela. Nie 3.5M tylko 3M i to tego coraz bardziej cofają termin saldo
    początkowego, tak że jest to
    loteria.
    Kilka dni temu jak efemeryda była w Idei lokata JESIENNY SEJF na 3%

    --
    Aha

  • 8. Data: 2017-02-15 12:03:16
    Od: m...@o...pl

    W dniu wtorek, 25 października 2016 11:43:53 UTC+2 użytkownik jureq napisał:
    > Nadal nie pojawiły się nowe warunki promocji "na nowe środki". Czyżby
    > koniec?

    Kontynuacja zabawy - 2,30% dla nowych środków pojmowanych jako nadwyżka ponad saldo z
    dn. 31.01.2017
    https://www.bgzoptima.pl/__data/assets/pdf_file/0016
    /11923/TABELA-LOKAT-od-dnia-13-lutego-2017.pdf

  • 9. Data: 2017-02-15 12:11:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    napisał:

    >Kontynuacja zabawy - 2,30% dla nowych środków pojmowanych jako
    >nadwyżka ponad saldo z dn. 31.01.2017
    >https://www.bgzoptima.pl/__data/assets/pdf_file/001
    6/11923/TABELA-LOKAT-od-dnia-13-lutego-2017.pdf

    Troche wczesniej byla lokata deklasujaca - oferta limitowana, 5000
    lokat.

    Jakos im chyba kiepsko poszlo, bo po paru dniach trzeba bylo
    powtorzyc - i znow tylko 5 tys.
    Ale trzeciej edycji nie ma.

    J.

  • 10. Data: 2017-02-15 13:02:27
    Od: p...@g...com

    Den onsdag 15 februari 2017 kl. 12:03:18 UTC+1 skrev m...@o...pl:
> [...]
    31.01.2017
    > https://www.bgzoptima.pl/__data/assets/pdf_file/0016
    /11923/TABELA-LOKAT-od-dnia-13-lutego-2017.pdf

    A Idea coraz marniej: walentynkowa 50 dni 1,65%, walentynkowa plus 50 dni 1,85%. To
    juz chyba jakis zart.