  • 11. Data: 2016-10-29 20:40:14
    Temat: Re: które bankomaty drukują kod doładowania?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 29 października 2016 20:29:11 UTC+2 użytkownik n...@p...pl
    napisał:

    > zgadza się :)

    > albo częściej: minimalną kwotę. Brakuje
    > do zwolnienia z opłaty np. 9,27zł ale
    > nie chcesz doładowywać komórki dzisiaj
    > bo jak doładujesz za 3 dni to środki
    > będą dłużej ważne. Kupujesz sobie kod
    > za tę dyszkę i użyjesz wtedy gdy będzie
    > naprawdę potrzebny

    > tak, przećwiczone wielokrotnie.
    > traktowane są na równi z fizycznym sklepem.
    > nawet te nieliczne karty które nie pozwalają
    > na uwzględnienie transakcji internetowych
    > uwzględniają bezgotówkowe doładowanie w ATM

    Ja pi....e. Wy to tak ba poważnie? Czasu swego nie szanujecie?

  • 12. Data: 2016-10-29 22:04:25
    Od: n...@p...pl

    > Wy to tak ba poważnie? Czasu swego nie szanujecie?

    jesteśmy altruistami i szanujemy bardziej cudzy czas
    niz własny - nie blokujemy kolejki w biedronce np. ;)

  • 13. Data: 2016-10-29 22:08:24
    Od: n...@p...pl

    W dniu sobota, 29 października 2016 22:04:26 UTC+2 użytkownik n...@p...pl
    napisał:

    > jesteśmy altruistami i szanujemy bardziej cudzy czas
    > niz własny - nie blokujemy kolejki w biedronce np. ;)

    a tak poważnie, to jeśli idziemy na spacer i mamy
    możliwość podejść do bankomatu i sami się obsłużyć
    to czemu nie skorzystać z takiej wygodnej możliwości?

  • 14. Data: 2016-10-29 22:41:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    napisał:

    > jesteśmy altruistami i szanujemy bardziej cudzy czas
    > niz własny - nie blokujemy kolejki w biedronce np. ;)
    A tak z ciekawości zapytałem.
    Od nastu lat mam jedną debetowe, kredytowi nigdy nie miałem i żyje nie najgorzej.
    Nigdy też prepaida nie miałem wiec i potrzeby stania przy bankomacie i drukowania
    koda.
    Z 15zl miesięcznie płace za ten luksus ale wg mnie warto.

  • 15. Data: 2016-10-29 22:42:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 29 października 2016 22:08:25 UTC+2 użytkownik >
    > a tak poważnie, to jeśli idziemy na spacer i mamy
    > możliwość podejść do bankomatu i sami się obsłużyć
    > to czemu nie skorzystać z takiej wygodnej możliwości?
    Tylko po co?
    Też na spacery chodzę. Ale spacer Pd bankomat?

  • 16. Data: 2016-10-30 02:25:25
    Od: n...@p...pl

    > Też na spacery chodzę. Ale spacer Pod bankomat?

    spacer jako zadanie główne, podejście do bankomatu
    przy okazji

  • 17. Data: 2016-10-30 08:38:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 30 października 2016 02:25:27 UTC+2 użytkownik n...@p...pl
    napisał:

    > spacer jako zadanie główne, podejście do bankomatu
    > przy okazji

    Kupowanie doładowań w bankomacie używając kilkanaście kart.
    Fajny spacer, fajna okazja?

  • 18. Data: 2016-10-30 12:03:58
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 29.10.2016 o 22:41, Kris pisze:
    > Nigdy też prepaida nie miałem wiec i potrzeby stania przy bankomacie i drukowania
    koda.
    > Z 15zl miesięcznie płace za ten luksus ale wg mnie warto.

    Tak z ciekawości zapytam: co to za operator i jaka taryfa? Bo ja płacę 19zł.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 19. Data: 2016-10-30 13:36:55
    Od: n...@p...pl

    > Kupowanie doładowań w bankomacie używając
    > kilkanaście kart. Fajny spacer, fajna okazja?

    każdy ma to co lubi ;)

  • 20. Data: 2016-10-30 19:38:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 30 października 2016 12:04:20 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:

    > Tak z ciekawości zapytam: co to za operator i jaka taryfa? Bo ja płacę 19zł.
    15zł to opłata za ROR.
    Telefon mam w abonamencie.