  • 31. Data: 2016-10-31 11:58:34
    Temat: Re: które bankomaty drukują kod doładowania?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 7nuz4e1dwmjk$....@4...net

    > Latwe do wykonania.
    > Choc przy kilku kartach i kontach juz uciazliwe.

    W Citi i Mille -- bardzo łatwe.

    Otwórz konto w Banku Millennium, korzystaj z niego, a 60 zł premii będzie
    Twoje. Dodatkowo, płacąc kartą lub BLIKIEM możesz zdobyć 60 zł premii
    miesięcznie przez 6 miesięcy - to nawet 360 zł zwrotu na Twoje nowe konto.

    Kliknij w link z kodem i otwórz Konto 360:
    https://polecam.bankmillennium.pl/?id=205229

    Szczegóły promocji znajdziesz tutaj:
    https://www.bankmillennium.pl/polecam/regulamin

    Chyba dziś jest już późno na tę promocję.

    W innych bankach też, ale warunnki tam zmieniają się szybko.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 32. Data: 2016-10-31 12:16:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 31 Oct 2016 03:21:02 -0700 (PDT), Kris napisał(a):
    > Ano wiem
    > Gdybym zamiast abo w telefonie miał prepaida, zmieniał opertorów w
    > zależności od promocji itp tez bym pewnie oszczędności generował.Z
    > 10-15zł miesięcznie pewnie bym zyskał.

    Niekoniecznie.

    > Ale w zamian doładowania, nocne spacery do bankomatów

    W zaleznosci od czasu i operatora - wcale nie takie uciazliwe to bylo.

    A poza tym platnosci faktur tez trzeba pilnowac.

    > aktywacja pakietów,

    Owszem, ale znow - roznie bywa.

    >formalności przy przenoszeniu nr itp.

    Abonament tez trzeba przedluzyc. OK, nie zawsze.

    > To samo z dostawca programów telewizyjnych- tez miesięcznie płace a pewnie można i
    tam zaoszczędzić.

    Moze warto sie zainteresowac :-)

    > Co do 15zł za ROR
    > Powiedzmy że koszt ten jest dla mnie akceptowalny.

    Ja to rozumiem ... ale po co przeplacac ?

    >Mam wszystko w jednym miejscu, historie naście lat do tyłu, przyzwyczajony zresztą
    jestem.

    Ja w mbanku tez, a nie place :-)
    A przyzwyczajenia ... kiedys cie zmigruja na nowy, lepszy interfejs
    :-)

    > Wole się skopić na tym jak to dodatkowe 15zł zarobić niż kombinować z ze zmiana
    konta.

    Nie uwazales jak robiles to teraz musisz chwalic :-)
    Strasnie duzo roboty z ta zmiana konta, normalnie juz nie ma czasu
    muslec jak zarobic

    > Każdy ma jakiś swój punkt widzenia.
    > Traktuje bank jak każdego innego usługodawce
    > Bank udostępnia mi system transakcyjny, karty,

    Nie mowie nie ... ale obok jest to samo taniej, a wrecz za darmo :-)

    > I szybko się zmienia.
    >Przegapię na pl.misc.banki post w stylu "ewakuacja wprowadzili opłaty" i darmowość
    sie skończy. I znowu zmiana banku itp

    Jasne, lepiej caly czas placic wygorowana stawke.
    Dostajesz tam chociaz kawe i ciastka przy wizycie ? :-)

    Poza tym ... im wiecej ewakuacji, tym banki sie bardziej zastanowia
    nad oplatami.

    > Nie mam niepotrzebnych kont wiec problem mnie nie dotyczy

    Ale moze powstrzyma to banki przed nadmiernymi oplatami.

    > Hobby takie
    > Albo pralnia;)
    > Bezstratnie raczej się nie da. więc pralnia;)

    Czasem lepiej stracic 3 zl na doladowaniu niz 15 zl na oplacie za
    konto :-)

    J.

  • 33. Data: 2016-10-31 12:36:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 80p443a0i3vi$....@4...net

    > Ja w mbanku tez, a nie place :-)
    > A przyzwyczajenia ... kiedys cie zmigruja na nowy, lepszy interfejs

    Banki łączę się i (rzadziej) rozpadają.
    [a nas -- wiedzie siedem demonów co nami się karmią]

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 34. Data: 2016-10-31 12:59:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 31 października 2016 12:16:01 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > A poza tym platnosci faktur tez trzeba pilnowac.
    Kiedys PZ, teraz przy nolimicie(stała kwota abonamentu) stałe zlecenie
    > Moze warto sie zainteresowac :-)
    dopóki oferta mi odpowiada to nie mam motywacji do zmian.
    > Ja to rozumiem ... ale po co przeplacac ?
    Czasami kolega wpadnie flaszkę wypić
    Flaszkę kupuje w sklepie który jest z 300 metrów od chaty, Ta sama flaszka w
    oddalonym o 2km Kauflandzie jest z 5zł tańsza. Ale leniwy jestem;) Piwo czasami w
    barze wypije płacąc 5-6zł a w sklepie niedaleko domu 2zł kosztuje;)

    > Nie uwazales jak robiles to teraz musisz chwalic :-)
    Zainspirowałeś mnie. Wieczorkiem z nudów zerknę ile za konto płaciłem na początku i
    jak tam te ceny się zmieniały.
    > Strasnie duzo roboty z ta zmiana konta, normalnie juz nie ma czasu
    > muslec jak zarobic
    Co tam kto lubi. Chyba nigdzie nie napisałem że moje rozwiązanie jest najlepsiejsze
    dla wszystkich;) Jeden znaczki zbiera inny jest filatelistą.

    > Nie mowie nie ... ale obok jest to samo taniej, a wrecz za darmo :-)

    Za chwile to obok będzie płatne a za darmo będzie obok obok;)
    Praktycznie wszystko gdzieś obok można znależć taniej. Kolega Eneuel o cenach mleka
    możne napisze.
    Zmienię ROR jak przestanę być zadowolony z obecnego. Dopóki mi pasuje to nie
    zamierzam zmieniać

    > Jasne, lepiej caly czas placic wygorowana stawke.
    Wygorowana to pojęcie względne. Dla mnie jest akceptowalna.
    > Dostajesz tam chociaz kawe i ciastka przy wizycie ? :-)
    Zdarzyło się
    > Poza tym ... im wiecej ewakuacji, tym banki sie bardziej zastanowia
    > nad oplatami.
    Nie cxzuje w sobie jakiejś misji naprowadzania banków na lepszą drogę

    > Ale moze powstrzyma to banki przed nadmiernymi oplatami.
    Coraz mniejsza ta konkurencja między bankami. Chyba żaden bank nie przybył w
    ostatnich latach a kilka jak nie kilkanaście się połączyło/przejeło. Do tego chyba ze
    dwa upadły

    > Czasem lepiej stracic 3 zl na doladowaniu niz 15 zl na oplacie za
    > konto :-)
    To tak jak z tą flaszką.
    Do Kauflanda bezkosztowo mogę rowerkiem w 5 minut dojechać i piataka zaoszczędzić.
    Ale nie zawsze się chce.

  • 35. Data: 2016-10-31 13:26:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" 3...@g...co

    : Praktycznie wszystko gdzieś obok można znależć taniej.
    : Kolega Eneuel o cenach mleka możne napisze.

    Najlepsze mleko z 2% tłuszczu w cenie około 180 groszy za litr.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 36. Data: 2016-10-31 16:14:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 31 Oct 2016 04:59:40 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Kiedys PZ, teraz przy nolimicie(stała kwota abonamentu) stałe zlecenie

    Nadal trzeba. no chyba, ze ktos nie ma problemu debetu na koncie ...
    rozliczeniowym.

    > Zainspirowałeś mnie. Wieczorkiem z nudów zerknę ile za konto płaciłem na początku i
    jak tam te ceny się zmieniały.

    > Za chwile to obok będzie płatne a za darmo będzie obok obok;)

    Owszem ... i dlatego trzeba bylo zmienic po pierwszej podwyzce, bo
    teraz to moze byc za pozno :-)

    > Wygorowana to pojęcie względne. Dla mnie jest akceptowalna.

    BZ bierze 0, ale za karte 7zl (mozna ominac). PKO BP wciska "konto za
    zero", a za 18 zl to masz bezplatne bankomaty za granica.
    CA 4.90 +3.90 za karte, ale sa i darmowe.

    A ty nagle wyjezdzasz z 15 zl i mowisz ze nieduzo.

    > Nie cxzuje w sobie jakiejś misji naprowadzania banków na lepszą drogę

    No to bedziesz placil, za to, zeby u nich lepsze marmury byly :-)

    J.

  • 37. Data: 2016-10-31 17:04:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 31 października 2016 16:13:56 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > BZ bierze 0, ale za karte 7zl (mozna ominac). PKO BP wciska "konto za
    > zero", a za 18 zl to masz bezplatne bankomaty za granica.
    > CA 4.90 +3.90 za karte, ale sa i darmowe.

    Czyli Sam widzisz że tak darmo to trudno znaleźć. Przyjmując optymistycznie 5zl to z
    dychę przepłacam.
    > A ty nagle wyjezdzasz z 15 zl i mowisz ze nieduzo.

    Napisałem że "niedużo"?
    > No to bedziesz placil, za to, zeby u nich lepsze marmury byly :-)
    Za tel płace, za tv płace, za śmieci płace i jeszcze coś pewnie by się znalazło to i
    za ROR zapłacę.

  • 38. Data: 2016-10-31 17:10:10
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-10-31 o 08:32, Kris pisze:

    > 15zł to opłata za ROR
    > Telefon to insza inszość nic do tych 15zł nie ma- od 17 już chyba lat w abonamencie
    w tmobile(wcześniej era gsm)

    A to jakoś niejasno napisałeś.
    Myślałem, że 15 zł jest atrakcją jeśli zawiera usługi bankowe i telefon.
    A tak, to masz normalny rachunek bankowy za 15zł i do tego jeszcze
    musisz wyrabiać jakieś limity. Tego już nie rozumiem, ale jak to mawiają,
    kto bogatemu zabroni.

  • 39. Data: 2016-10-31 17:22:17
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 31.10.2016 o 08:32, Kris pisze:

    Skoro napisałeś, że ok. 15zł/mc płacisz za luksus niekupowania doładowań
    w bankomacie, to wydawało mi się (i raczej nie tylko mi), że chwalisz
    się o tanim abonamentem telefonicznym. Inaczej tej wypowiedzi odebrać
    chyba się nie da.
    Dla przypomnienia:
    "Nigdy też prepaida nie miałem wiec i potrzeby stania przy bankomacie i
    drukowania koda.
    Z 15zl miesięcznie płace za ten luksus ale wg mnie warto."

    Na dodatek wątek nie dotyczy kont bankowych, tylko właśnie "stania przy
    bankomacie i drukowania kodu".
    Więc chyba naturalne jest, że ludzie chcą się dowiedzieć, prawda?
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 40. Data: 2016-10-31 17:26:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 31 października 2016 17:10:10 UTC+1 użytkownik cef napisał:
    )

    > A to jakoś niejasno napisałeś.
    Tak wyszło
    > Myślałem, że 15 zł jest atrakcją jeśli zawiera usługi bankowe i telefon.
    > A tak, to masz normalny rachunek bankowy za 15zł i do tego jeszcze
    > musisz wyrabiać jakieś limity.
    Nie muszę nic wyrabiać. Dlatego miedzy innymi pasuje mi płacić 15zł
    >Tego już nie rozumiem, ale jak to mawiają,
    > kto bogatemu zabroni.
    J.F pisze że można niby za darmo, 7-10zł konto mieć tyle że trzeba coś tam wyrabiać,
    omijać. Żeby dyche zaoszczędzić nie dla mnie zabawa.