    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 31 Oct 2016 03:21:02 -0700 (PDT)
    <c...@g...com>
    <5...@g...com>
    <6...@g...com>
    <5815d3a8$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <1ow4rkofprj9v.1xz33brlarqr2$.dlg@40tude.net>
    <e...@g...com>
    <7nuz4e1dwmjk$.1mvugvol1haqd.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: które bankomaty drukują kod doładowania?
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 31 października 2016 10:33:35 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Jak najbardziej ... ale po co przeplacac ?
    > Jakbys tak od poczatku mial darmowe konto, to zobacz, ile by sie
    > uzbieralo przez lata.
    Ano wiem
    Gdybym zamiast abo w telefonie miał prepaida, zmieniał opertorów w zależności od
    promocji itp tez bym pewnie oszczędności generował.Z 10-15zł miesięcznie pewnie bym
    zyskał. Ale w zamian doładowania, nocne spacery do bankomatów aktywacja pakietów,
    formalności przy przenoszeniu nr itp. Ciekawsze rzeczy w życiu można robić
    To samo z dostawca programów telewizyjnych- tez miesięcznie płace a pewnie można i
    tam zaoszczędzić.
    Co do 15zł za ROR
    Powiedzmy że koszt ten jest dla mnie akceptowalny. Mam wszystko w jednym miejscu,
    historie naście lat do tyłu, przyzwyczajony zresztą jestem.
    Wole się skopić na tym jak to dodatkowe 15zł zarobić niż kombinować z ze zmiana
    konta.
    > Jak na razie nie wymieniles nic, za co by warto placic.
    Każdy ma jakiś swój punkt widzenia.
    Traktuje bank jak każdego innego usługodawce
    Bank udostępnia mi system transakcyjny, karty, przelewa pieniądze gdzie mu zlecę,
    obsługuje moje płatności kartą itp więc 15zł jest dla mnie akceptowalne

    > Latwe do wykonania.
    I szybko się zmienia. Przegapię na pl.misc.banki post w stylu "ewakuacja wprowadzili
    opłaty" i darmowość sie skończy. I znowu zmiana banku itp
    > Choc przy kilku kartach i kontach juz uciazliwe.
    Ot to. Poniektórzy tutaj mają pewnie konta pozakładane w kilkunastu nawet bankach.
    Takie hobby- nic mi do tego.
    > No coz, rynek sie zmienia - banki po obcieciu prowizji z kart i
    > docisniete podatkiem beda podnosic oplaty, klienci beda zamykac
    > niepotrzebne konta. Zaczynajac od najdrozszych :-)
    Nie mam niepotrzebnych kont wiec problem mnie nie dotyczy

    > Jak najbardziej rozumiem.
    > Ale zamieniac pieniadze na niepotrzebne doladowania - dziwne troche.
    Hobby takie
    Albo pralnia;)
    > Chyba ze sprzedac potem na allegro.
    Bezstratnie raczej się nie da. więc pralnia;)