  • Data: 2014-04-14 23:24:04
    Temat: Re: karta na o_wiadczenie lub przeniesienie
    Od: W <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    S wystukał, co następuje:

    > Jeśli jesteś w stanie wydać 10.000 płacąc kartą co 50 dni (rozumiem, że
    > standardem jest jednak spłacanie... przynajmniej próby... w GP)...
    > czyli jeśli wydajesz ok. 60.000 rocznie kartą to OK. Ale jeśli ma leżeć
    > po prostu na półce to i tych 58zł szkoda. Chociaż nie wiem czy gdyby
    > mnie było stać na takie wydatki to bym potrzebował KK. Korzystałbym ze
    > swoich funduszy po prostu. Zauważ, iz minusów KK jest bardzo wiele...
    > niestety.

    Hm, ale po co mam korzystać ze swoich funduszy jak mogę z banku? :>
    Kiedyś byłem przeciwnikiem KK (i nie widziałęm sensu, dopóki nie musiałem
    kilka razy zameldować się w hotelu wiec i potrzeba posiadania KK się
    pojawiła) i po dłuższym użyciu po prostu uważam, że jest wygodna - nie muszę
    ciągle trzymać całej kasy na ROR a jedynie raz na miesiąć przelać tyle ile
    zapłaciłem. I nie implikuje to od razu comiesięcznych zakupów za
    równowartość limitu kredytowego - ot, po prostu mam taką możliwosć jak
    potrzebuję.

    w.