  • Data: 2014-04-16 01:44:48
    Temat: Re: karta na o?wiadczenie lub przeniesienie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 14 Apr 2014 19:47:34 +0200, S napisał(a):

    > Tylko czy jeśli stać mnie na hotel za 600zł to w ogóle muszę brać kredyt?

    Nie musisz, ale masz KK to korzystasz :-)
    Ja tylko o tym ze to bardzo zwyczajne kwoty, nie 1500zl limitu to
    zdecydowanie za malo. No chyba ze zonie wyznaczyc taki, zeby nie
    szalala na zakupach :-)

    > Tak, o ile spłacisz kwotę minimalną.

    Zakladamy ze splacisz.

    > Jeśli nie - możesz zapłacić "nieco"
    > ekstra za monity, kary umowne i co tam jeszcze wrzucili w TOiP. Pamiętaj
    > też, że jeśli płacisz debetówką to wydajesz swoje pieniądze. Jutro
    > wpadniesz pod koła - nic się nie dzieje. Wylądujesz nieprzytomny w
    > szpitalu, rodzina nie spłaci KK to możesz się później nieco zdziwić, gdy
    > już odzyskasz zdrowie.

    No ale wiesz ... wyladujesz, to jesli bank chce swoje pieniadze, to
    musi o ciebie dbac.
    A jak nic nikomu nie bedziesz winien, to kto ci pomoze ? :-)

    > Po co? Dziś nie ma co z kasą robić przy nędznych stopach. Ludzie wchodzą
    > w TFI, waluty, za gotówkę kupują mieszkania, a Ty bierzesz kredyt??? Nic
    > się nie nauczyłeś po 2008 roku ;-)

    Ja nie, ale kredyty sie nadal ciesza powodzeniem :-)

    > OK... Czyli kredyt na 30 lat, te pilne potrzeby czyli hotele po 600zł,

    Pilne potrzeby to np wykonczenie, zakup kuchni, pralki, mebli.
    A 600 zl w hotelu to naprawde nie jest duzo - wszak to nie musi byc 1
    dzien.

    > pewnie jeszcze płaca minimalna, więc co robisz? Wyrabiasz KK ;-)
    > Proponuję jeszcze z chwilówek zacząć korzystać.

    Wlasnie po to aby nie korzystac, trzeba wyrobic KK poki mozna :-)

    Sa tez plusy, a minusy sa niewielkie.

    J.