  • Data: 2014-04-15 16:57:06
    Temat: Re: karta na o_wiadczenie lub przeniesienie
    Od: S <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-15 16:38, J.F pisze:

    > Zaraz, a co to za hotel ?
    > W normalnym kazesz zapisac na pokoj i placisz przy wyjezdzie.
    > Ale moze mieli zle doswiadczenia i teraz weryfikuja wyplacalnosc przy
    > wjezdzie :-)

    W bardzo różnych bywałem. Hotel rezerwujesz (ściślej: pracodawca mi to
    robi), opłacasz przelewem i... już. Gość hotelowy ma być gościem, a nie
    potencjalnym złodziejem czy jakimś tam dewastującym wszystko chuliganem,
    przed którym trzeba się zabezpieczyć. Szczerze powiedziawszy trudno mi
    nawet sobie wyobrazić, iż jako gość miałbym jeszcze zajmować się takimi
    pierdołami, jak opłacanie rachunków czy pilnowanie ile mi tam naliczyli itd.

    --
    Pozdrawiam