  • Data: 2014-04-16 06:37:59
    Temat: Re: karta na o?wiadczenie lub przeniesienie
    Od: S <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-16 01:44, J.F. pisze:
    > Nie musisz, ale masz KK to korzystasz :-)

    Chcąc uniknąć opłaty zwykle musisz wyrobić limit.

    > Zakladamy ze splacisz.

    Sama kwota nie stanowi przy tym problemu. Trudnością może być termin i
    nieprzewidziane okoliczności życiowe.

    > No ale wiesz ... wyladujesz, to jesli bank chce swoje pieniadze, to
    > musi o ciebie dbac.

    Po co? Standardowa procedura wielu firm i instytucji: drobna kwota czeka
    sobie aż odziana w kary umowne, odsetki stanie się o wiele większą i
    wtedy jest wysyłana jako zawiadomienie do dłużnika.

    > A jak nic nikomu nie bedziesz winien, to kto ci pomoze ? :-)

    Zawsze coś po Tobie zostaje, np. auto, mieszkanie itd. Jak myślisz...
    dlaczego emeryci są najlepszymi kredytobiorcami dla chwilówek itd.?

    http://wyborcza.pl/1,97654,15696468,Dlugi_w_spadku__
    po_rozwodzie_i_problemy_zyranta.html

    http://www.fakt.pl/Emeryt-podzyrowal-znajomej-pozycz
    ke-i-straci-mieszkania,artykuly,227391,1.html

    Przykłady można mnożyć. KK też może być taką pułapką, bo jest de facto
    kredytem.

    > Pilne potrzeby to np wykonczenie, zakup kuchni, pralki, mebli.

    Doprawdy zakup kuchni czy mebli jest tak pilny, że tylko 50 dni GP na KK
    rozwiązuje problem?

    > A 600 zl w hotelu to naprawde nie jest duzo - wszak to nie musi byc 1
    > dzien.

    Wiem. Ale i do tego KK nie jest potrzebna.

    > Wlasnie po to aby nie korzystac, trzeba wyrobic KK poki mozna :-)

    Desperat. ;-)

    > Sa tez plusy, a minusy sa niewielkie.

    OK - każdemu według potrzeb. Zatem powodzenia.

    --
    Pozdrawiam