  • Data: 2014-04-15 16:54:43
    Temat: Re: karta na o_wiadczenie lub przeniesienie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "S" napisał w wiadomości
    >Właśnie - musisz. Ja płacąc debetówką nic nie muszę.

    Musisz trzymac swoj limit na nieoprocentowanym koncie.
    A przy KK korzystasz z nieoprocentowanego kredytu.

    Tu sie na grupie ludzie bija o kazde 0.1%, a ty chcesz kapital trzymac
    bez odsetek ?

    >Jeśli ktoś ukradnie Ci KK to może wydoić na 10.000, bo taki masz
    >limit (z którego nie korzystasz). Pod moją debetówkę jest podpięte
    >150zł i więcej nie zejdzie. Czujesz różnicę?

    No zaraz, i przed pojsciem do sklepu czy tankowaniem przelewasz sobie
    kolejne 100 ?
    Ja tam mam wieksza kwote, ktora tez moze zniknac w calosci.

    >Kiedyś pomyliłem dwie liczby i spłaciłem niecałą złotówkę mniej niż
    >musiałem w GP. Bank naliczył % od całej kwoty z uwagi na niespłacenie
    >w GP całości. Pomyśl ile mnie kosztowała ta złotówka przy
    >wykorzystanym limicie ok 8000zł.

    No ile ? A ile bedzie kosztowala np niemoznosc zakupu biletu, bo
    zlotowki na koncie zabraklo ?

    >Znam emeryta, który ma KK, bo bank mu wcisnął. Ciekawi mnie czy ze
    >spadku coś zostanie, gdy zejdzie - dopóki bowiem nie masz wyroku sądu
    >bank nie poda Ci stanu konta (także debetowego) tylko radośnie będzie
    >liczył swoje. Od tego długopisu za 2,99. Miałem do czynienia z

    Ale tez mozna z tej karty dalej wyplacac.
    Bo jak sie bank dowie ze klient nie zyje, to konto zablokuje i zostawi
    rodzine bez srodkow do zycia :-)
    (no dobra, sa dyspozycje na wypadek smierci).

    A tak to kominiarka na twarz, rekawiczki i mozna wyplacac :-)

    >przypadkiem, gdzie rodzina po 3 latach od śmierci zastanawiała się
    >czy to już wszystkie kredyty - wierzyciele zgłaszali się dopiero, gdy
    >odsetki i kary bywały wielokrotnie wyższe kwota wypłacona.

    Ale to ci i bez kart grozi.
    Przy czym ... ja bym tam jednak sie sadzil, wszelkie koszty wynikle z
    przeterminowania uznal za z winy powoda - powinien powiadomic znacznie
    wczesniej, w terminie.

    >Wydawało mi się, że po 2008 fantazje kredytowe w stylu "wezmę kredyt
    >[np. ze frankach] mieszkanie będzie się spłacało samo bo wynajmę" lub
    >"wezmę kredyt na 20%, bo TFI dawało 40%" już mamy za sobą, ale cóż...

    Akurat to ciagle moze dzialac - jak dlugo bank mowi "nie masz
    zdolnosci kredytowej", tak dlugo jestes skazany na inne rozwiazania,
    np wynajem za wysoka cene :-)
    Sa tez ludzie mobilni, ktorzy np nie wiedza jak dlugo beda w danym
    miescie pracowac, albo malzenstwo maja w planach itp.

    J.