  • Data: 2014-04-14 19:47:34
    Temat: Re: karta na o?wiadczenie lub przeniesienie
    Od: S <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-14 19:05, J.F pisze:
    > Tu akurat byla mowa o zwolennikach darmowych tabletow :-)

    OK, to jest jakiś argument ;-)

    > Nie musi byc za dobe. Taka normalna sytuacja - placisz za hotel 600zl,
    > a w poprzednim miesiacu bylo 1000zl wydatkow.
    > Pieniadze na koncie leza, ale poprzedni miesiac karty jeszcze sie nie
    > splacil.
    > I 1500zl limitu bedzie za malo :-)

    Tylko czy jeśli stać mnie na hotel za 600zł to w ogóle muszę brać kredyt?

    > Ale po GP mamy powiedzmy 16%.

    Tak, o ile spłacisz kwotę minimalną. Jeśli nie - możesz zapłacić "nieco"
    ekstra za monity, kary umowne i co tam jeszcze wrzucili w TOiP. Pamiętaj
    też, że jeśli płacisz debetówką to wydajesz swoje pieniądze. Jutro
    wpadniesz pod koła - nic się nie dzieje. Wylądujesz nieprzytomny w
    szpitalu, rodzina nie spłaci KK to możesz się później nieco zdziwić, gdy
    już odzyskasz zdrowie.

    > W Polsce zyjemy, i maly kredyt konsumpcyjny na 16% to nie jest zla
    > oferta :-)

    Po co? Dziś nie ma co z kasą robić przy nędznych stopach. Ludzie wchodzą
    w TFI, waluty, za gotówkę kupują mieszkania, a Ty bierzesz kredyt??? Nic
    się nie nauczyłeś po 2008 roku ;-)

    > A jeszcze ktos moze na dorobku, nowe mieszkanie, pilne potrzeby, a w BIK
    > wisi hipoteka.

    OK... Czyli kredyt na 30 lat, te pilne potrzeby czyli hotele po 600zł,
    pewnie jeszcze płaca minimalna, więc co robisz? Wyrabiasz KK ;-)
    Proponuję jeszcze z chwilówek zacząć korzystać.

    > 2.5% prowizji to nie jest malo, ale przy 10k niepotrzebnego limitu to
    > juz tylko 0.58%, oplaca sie :-)

    Jeśli jesteś w stanie wydać 10.000 płacąc kartą co 50 dni (rozumiem, że
    standardem jest jednak spłacanie... przynajmniej próby... w GP)... czyli
    jeśli wydajesz ok. 60.000 rocznie kartą to OK. Ale jeśli ma leżeć po
    prostu na półce to i tych 58zł szkoda. Chociaż nie wiem czy gdyby mnie
    było stać na takie wydatki to bym potrzebował KK. Korzystałbym ze swoich
    funduszy po prostu. Zauważ, iz minusów KK jest bardzo wiele... niestety.

    --
    Pozdrawiam