  • Data: 2014-04-14 19:05:51
    Temat: Re: karta na o?wiadczenie lub przeniesienie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "S" napisał w wiadomości
    W dniu 2014-04-14 17:23, J.F pisze:

    >Myślisz, że ludzie, którzy żyją od pierwszego do pierwszego... a
    >raczej nie starcza im do pierwszego, bo muszą zaciągać kredyt...

    Tu akurat byla mowa o zwolennikach darmowych tabletow :-)

    >korzystają z zachodnich hoteli w cenie za dobę takiej, iż ów kredyt
    >jest niezbędny?

    Nie musi byc za dobe. Taka normalna sytuacja - placisz za hotel
    600zl, a w poprzednim miesiacu bylo 1000zl wydatkow.
    Pieniadze na koncie leza, ale poprzedni miesiac karty jeszcze sie nie
    splacil.
    I 1500zl limitu bedzie za malo :-)

    >KK daje jeden z najdroższych kredytów, jeśli przegapisz GP. A skoro
    >żyjesz od pierwszego do pierwszego to łatwo przegapić GP.

    Ale po GP mamy powiedzmy 16%.
    W Polsce zyjemy, i maly kredyt konsumpcyjny na 16% to nie jest zla
    oferta :-)
    A jeszcze ktos moze na dorobku, nowe mieszkanie, pilne potrzeby, a w
    BIK wisi hipoteka.

    >Ja nie bardzo widzę tu zysk, no ale każdy ma swoje kalkulacje ;-)

    2.5% prowizji to nie jest malo, ale przy 10k niepotrzebnego limitu to
    juz tylko 0.58%, oplaca sie :-)

    J.