  • 31. Data: 2009-03-02 09:48:04
    Temat: Re: Zyd z Ameryki przyciska Polske do muru
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "Virck" <V...@v...net> pisze:

    > "Andrzej Adam Filip" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    >>> 20 lat....Wiec jezeli zwrot ma nastepowac sprawiedliwie to nie ma w tym
    >>> nic

    > Nie widze tutaj odpowiedzi na moje pytanie czy chociaz jedna cecha jest
    > nieprawdzowa. Odpowiadanie pytaniem na pytanie to jest brak argumentow.....

    To jest argument klasy że Polska nie musi się poczuwać "ekstra"
    do robienia czegoś czego bo ją "ktoś tam" (USA) opierdala jeśli
    sam opierdalający (USA) nie "opłacił" czegoś bardzo podobnego
    *u siebie za własne CIĘŻKIE pieniądze*.

    To *samo* nie odbiera zbyt wiele racji z argumentacji ale likwiduje
    podstawy do uznania opierdalania za zachodzące pozycji "moralnej wyższości"
    i zakładania swojego *szczególnego* "moralnego feleru", już szczególnie gdy
    opierdalający wykazuje się "moralnością Kalego".

    Psy szczekają, karawana jedzie dalej.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Jeżeli w domu czcisz rodziców, nie potrzebujesz chodzić daleko,

  • 32. Data: 2009-03-02 09:54:48
    Od: "Dieter" <d...@g...pl>

    Fatso, czasami trzeba podejmowac wybory, czy byc chujem, isc po trupach i
    miec pelno kasy, czy tez byc ok dla innych i miec przez to mniej.

    Pytanie do Ciebie: Czy wiesz jak powstalo Getto Warszawskie, za czyja kase
    powstal mur i jaka byla idea jego powstania? Jak sobie wyszukasz odpowiedzi
    na te pytania to wtedy bedziesz wiedzial o co mi chodzi.

    D.

  • 33. Data: 2009-03-02 10:03:27
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "fatso" <f...@n...com> wrote in message
> [...]
    > jakos sklada ze Zyd zazwyczaj
    > spadnie na cztery lapki miekko podczas gdy Polakowi zawsze wiatr wieje w
    > oczy. Tutaj ,na Zachodzie,
    > Swinskie Ryje pracuja czesto u Zydow ale nie slyszalem nigdy aby bylo
    > odwrotnie. Wiec jest czego zazdroscic.
    > Na szczescie antysemityzm polski jest taki jakos wlasnie polski, mocny w
    > pysku a nieskory do mordowania,
    > ani indywidualnego ani tez na industrialna skale. Obok mieszkaja rezuny i
    > szaulisci, co biora antysemityzm
    > bardziej powaznie. Ciekawe ze Nasi jakos ich nie szarpia?

    Ja widze, ze ty jednak nie miales doczynienia z Zydkami...Nigdy nie
    pracowales u Zyda i nie masz zielonego pojecia jak Zyd traktuje chociazby
    polskiego pracownika i jakie ma o nim zdanie.....
    I tu nie chodzi o zazdrosc, ze Zyd to zaradny i bogarty....Bo bogaty moze
    byc tez Wloch, Norweg czy Kanadyjczyk a jakos to inna mantalnosc....Ale jest
    pewien system pracy u Zyda i te ich zydowskie bycie narodem wybranym, ciagle
    sponiewieranym holokaustem za ktory nalezy sie to ciagle wspolczucie i
    danina....Im sie poprostu nalezy.....
    A zebys ty wiedzial jak duzy jest antysemityzm w USA...Naturalnie sie o tym
    nie mowi, ale wsrod Amerykanow tych nie powiazanych wiezami krwi z
    obrzezanymi choc utajniony jest moze i wiekszy niz ten w Polsce...A teraz po
    kryzysie, ktory wywolali ci bez napletkow ten antysemityzm przybiera na
    wadze....I na koniec miej na uwadze, ze Zyd Zydowi jak brat...Ale tez Zyd
    tak dlugo bedzie ciebie lubil jak dlugo bedzie mial z ciebie korzysc....Poza
    jego korzyscia jestes dla Zyda nikim, czlowiekiem drugiej
    kategorii....Smieciem...Da ci zdechnac pod plotem i mu nawet powieka nie
    zadrzy....

  • 34. Data: 2009-03-02 11:48:45
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "fatso" <f...@n...com> napisal w wiadomosci
> [...]
    > szaulisci, co biora antysemityzm
    > bardziej powaznie. Ciekawe ze Nasi jakos ich nie szarpia?

    No i trzeba jeszcze pamietac, ze w przeszlosci blizszej i dalszej, i calkiem
    dalekiej, takze Zydzi miedzy soba bili sie i wyniszczali wzajemnie. To IMO
    bylo glówna przyczyna tego, ze nie zdolali zbudowac trwalej panstwowosci (no
    moze poza krótkim okresem dawidowym). Na bazie ich religii powstaly
    mocarstwa i potezne ruchy religijne, a sami nie wykorzystali takiej
    mozliwosci. Troche to dziwne, jak na taki wyjatkowy naród ... czyzby jednak
    dazenie do bogactwa to uniemozliwilo?

  • 35. Data: 2009-03-02 12:01:47
    Od: fatso <f...@n...com>

    Dieter wrote:
> [...]
    > powstal mur i jaka byla idea jego powstania? Jak sobie wyszukasz odpowiedzi
    > na te pytania to wtedy bedziesz wiedzial o co mi chodzi.

    Dieter, tak sie sklada ze ja pracowalem u Zyda, faceta co jest w
    ksiazkach ze wzgledu
    na nowatorstwo w swojej dziedzinie. Okazal sie byc wspanialym szefem ale
    przyznaje, ze nie on
    mi za robote placil z wlasnej kieszeni. Obecnie przyjaznimy sie ze
    spolonizowanym brytyjskim Zydem,
    lotewskiego pochodzenia i tez jest OK, mowi dzieki swojej zonie po
    polsku i jada wieprzowine.
    Co do getta i Poalej Syjonu, jaki za jego murami knowal upadek Polski po
    wojnie, cos slyszalem.
    W byznesie nalezy jednak byc trzezwym: w Polsce obecnie problem
    zydowski nie istnieje.
    Nalezy byc jak najbardziej uczulonym na proby wyludzania duzej czesci
    Produktu Narodowego
    przez Kahal. Nalezy pilnowac jak zrenicy oka niewatpliwej korzysci jaka
    Polska wyniosla z przegranej
    przeciez II W.sw: tego ze panstwo jest dzis w zasadzie mono-etniczne.
    Ale nic poza tym.
    Podgryzanie moich Braci bedzie dzisiaj jak najgorzej widziane.
    Aha, dzisiaj jestem mocnym arabofilem z tego powodu, ze przyszedl poczta
    kurierska ten oto wspanialy
    dzban berberyjski do mokki. Punce ma starte, pewnie ktos go podpierdolil
    w Saudi Arabia z krolewskiego stolu.
    czy moze jakas polska naloznica?
    http://s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?a
    ction=view&current=Berbermoccapot.jpg

    fatso
    Honorowy Zyd polsko-bialoruski

  • 36. Data: 2009-03-02 12:16:52
    Od: fatso <f...@n...com>

    Robert Wicik wrote:
> [...]
    > mocarstwa i potezne ruchy religijne, a sami nie wykorzystali takiej
    > mozliwosci. Troche to dziwne, jak na taki wyjatkowy naród ... czyzby jednak

    Zydzi mieli swoje powstania narodowe, walczyli z rzymska dominacja.
    Dla nich Jezus z Nazaretu to zdrajca co rozbijal ducha walki o narodowe
    przetrwanie, namawial do nadstawiania pko wrogom nie wloczni ale raczej
    drugiego policzka. Akt denuncjacji i ukrzyzowania Jezusa poczytywano
    tam za akt patriotyczny.
    Nic nowego pod sloncem: w okupowanej W-wie moj wlasny bat'ko jako
    czlonek sadow specjalnych AK mordowal Polakow szukajacych porozumienia
    z Niemcami.

    fatso

  • 37. Data: 2009-03-02 23:07:11
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej Bojko" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > "Jak kurwy"? Czyli emigracja zarobkowa równa się kurestwu? Plonk,
    > palancie.

    to nie palant tylko typowy, książkowy pisoimbecyl, "samodzielnie myślący"
    słuchacz radia od tadka z torunia. Powtarza co "samodzielnie myślacy"
    pisoimbecyl od ludzi tadzika usłyszy.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzz.

  • 38. Data: 2009-03-02 23:24:43
    Od: wybierzdomene <w...@g...com>

    > to nie palant tylko typowy, książkowy pisoimbecyl, "samodzielnie myślący"
    > słuchacz radia od tadka z torunia. Powtarza co "samodzielnie myślacy"
    > pisoimbecyl od ludzi tadzika usłyszy.

    smieszysz mnie kmiocie. nie probuje nawet wyjasniac ze wyjazd na
    wlasne zyczenie a potem pierdolenie o rzekomych naciskach jest bzdura.
    bo w koncu fakt ze tylu Zydow zostalo w PL i ma sie calkiem dobrze do
    takiej tepej paly jak twoja nie dotrze.
    to tyle w temacie siurku

  • 39. Data: 2009-03-03 01:04:14
    Od: fatso <f...@n...com>

    wybierzdomene wrote:

> [...]
    > wlasne zyczenie a potem pierdolenie o rzekomych naciskach jest bzdura.
    > bo w koncu fakt ze tylu Zydow zostalo w PL i ma sie calkiem dobrze do

    siurku, jestes zapewne zbyt mlody by wiedziec co to byl Marzec 1968r
    Ale ja wiem bo twoj tatus wtedy wyszczerzyl kly skaczac na zebraniach
    ze szturmowka w reku. A na niej pisalo: Syjonisci do Syjonu- i rozne inne
    takie glupoty. Zrobilo sie strasznie i ja nagle odkrylem, ze towarzystwo
    Swinskich Ryjow,
    takich jak ty wlasnie, wcale mi nie odpowiada. A ze przy okazji sam tez
    oberwalem i musialem
    znosic wasze polskie idiotyczne docinki, ze jestem Zydem- wiec sie owym
    Zydem sam oglosilem.
    Nie mialem oczywiscie papierow na zydostwo(byli tacy co je falszowali
    aby wyjechac)- wiec
    czekac musialem az do 1975r kiedy trafila sie okazja by sie z Pomroczna
    pozegnac.
    Jedno wiedzialem na pewno. To ze poza ojczystym jezykiem niewiele mam z
    wami wspolnego.
    To ze wygladam inaczej, mysle inaczej, reaguje inaczej i to ze pasuje do
    Polski niczym piesc do nosa.
    Dzis wiem lepiej co mnie od was roznilo. Ale na to trzeba bylo postepu w
    naukach genetycznych
    jaki sie dokonal doslownie w ostatnich latach.

    Zydo- Wiking fatso

  • 40. Data: 2009-03-03 04:45:21
    Od: wybierzdomene <w...@g...com>

    > Zrobilo sie strasznie i ja nagle odkrylem, ze towarzystwo Swinskich Ryjow,
    > takich jak ty wlasnie, wcale mi nie odpowiada.
    no to z Bogiem :)

    a przy okazji wyjasnij mi jak to sie stalo ze mimo pogromow taki
    obywatel: http://mbp_x.republika.pl/html/rozanski.html
    mial sie mimo wszystko calkiem dobrze ? tak z ciekawosci pytam