    From: "Virck" <V...@v...net>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Zyd z Ameryki przyciska Polske do muru
    Date: Mon, 2 Mar 2009 11:03:27 +0100

    "fatso" <f...@n...com> wrote in message
    news:hWNql.27386$%73.26035@newsfe26.ams2...
    > Oczywiscie, ze raport Departamentu Stanu jest prawdziwy. Polacy to
    > antysemici, wystarczy spojrzec wyzej
    > gdzie jakis polski Swinski Ryj pisze o Zydach per "pejsate smierdziuchy".
    > Ale ten antysemityzm wynika
    > z normalnej u wszystkich ludzi zawisci do lepszych od siebie bo tak sie
    > jakos sklada ze Zyd zazwyczaj
    > spadnie na cztery lapki miekko podczas gdy Polakowi zawsze wiatr wieje w
    > oczy. Tutaj ,na Zachodzie,
    > Swinskie Ryje pracuja czesto u Zydow ale nie slyszalem nigdy aby bylo
    > odwrotnie. Wiec jest czego zazdroscic.
> [...]

    Ja widze, ze ty jednak nie miales doczynienia z Zydkami...Nigdy nie
    pracowales u Zyda i nie masz zielonego pojecia jak Zyd traktuje chociazby
    polskiego pracownika i jakie ma o nim zdanie.....
    I tu nie chodzi o zazdrosc, ze Zyd to zaradny i bogarty....Bo bogaty moze
    byc tez Wloch, Norweg czy Kanadyjczyk a jakos to inna mantalnosc....Ale jest
    pewien system pracy u Zyda i te ich zydowskie bycie narodem wybranym, ciagle
    sponiewieranym holokaustem za ktory nalezy sie to ciagle wspolczucie i
    danina....Im sie poprostu nalezy.....
    A zebys ty wiedzial jak duzy jest antysemityzm w USA...Naturalnie sie o tym
    nie mowi, ale wsrod Amerykanow tych nie powiazanych wiezami krwi z
    obrzezanymi choc utajniony jest moze i wiekszy niz ten w Polsce...A teraz po
    kryzysie, ktory wywolali ci bez napletkow ten antysemityzm przybiera na
    wadze....I na koniec miej na uwadze, ze Zyd Zydowi jak brat...Ale tez Zyd
    tak dlugo bedzie ciebie lubil jak dlugo bedzie mial z ciebie korzysc....Poza
    jego korzyscia jestes dla Zyda nikim, czlowiekiem drugiej
    kategorii....Smieciem...Da ci zdechnac pod plotem i mu nawet powieka nie
    zadrzy....