    From: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Zyd z Ameryki przyciska Polske do muru
    Date: Mon, 02 Mar 2009 10:48:04 +0100

    "Virck" <V...@v...net> pisze:

    > "Andrzej Adam Filip" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    >>> 20 lat....Wiec jezeli zwrot ma nastepowac sprawiedliwie to nie ma w tym
    >>> nic

    > Nie widze tutaj odpowiedzi na moje pytanie czy chociaz jedna cecha jest
    > nieprawdzowa. Odpowiadanie pytaniem na pytanie to jest brak argumentow.....

    To jest argument klasy że Polska nie musi się poczuwać "ekstra"
    do robienia czegoś czego bo ją "ktoś tam" (USA) opierdala jeśli
    sam opierdalający (USA) nie "opłacił" czegoś bardzo podobnego
    *u siebie za własne CIĘŻKIE pieniądze*.

    To *samo* nie odbiera zbyt wiele racji z argumentacji ale likwiduje
    podstawy do uznania opierdalania za zachodzące pozycji "moralnej wyższości"
    i zakładania swojego *szczególnego* "moralnego feleru", już szczególnie gdy
    opierdalający wykazuje się "moralnością Kalego".

    Psy szczekają, karawana jedzie dalej.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Jeżeli w domu czcisz rodziców, nie potrzebujesz chodzić daleko,