  • 1. Data: 2009-02-28 08:29:43
    Temat: kto mu wpłaci szybciej coś na konto
    Od: "szatan" <hapil(wytnij_to)@wp.pl>

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1515,title,Jaroslaw-Kacz
    ynski-zalozyl-sobie-konto-w-banku,wid,10894994,wiado
    mosc.html

  • 2. Data: 2009-02-28 11:48:14
    Temat: Re: kto mu wpłaci szybciej coś na konto
    Od: Aleksander Prokop <A...@N...poczta.oUSUNnet.eu>

    szatan pisze:
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1515,title,Jaroslaw-Kacz
    ynski-zalozyl-sobie-konto-w-banku,wid,10894994,wiado
    mosc.html

    Nie lubie pis, ale zacytuję
    http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/2007/12/23/smiechu-bec
    zka/
    Każdy inteligent na poziomie wie, że kiedy Jarosław Kaczyński
    nie ma własnego konta w banku i korzysta z konta matki, jest to
    śmieszne, że boki zrywać. Ale kiedy się okazuje, że własnego
    konta nie ma także Donald Tusk i korzysta z konta żony, to co w
    tym niby śmiesznego? To tak samo jak ze wzrostem - bracia
    Kaczyńscy na przykład są z racji swego nikczemnego wzrostu
    bardzo śmieszni, a wyższy od nich o cały centymetr Kwaśniewski
    zabawny z tego powodu, ani z jakiegokolwiek innego, nigdy nie był.

  • 3. Data: 2009-02-28 11:57:41
    Temat: Re: [NTG] kto mu wpłaci szybciej coś na konto
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Aleksander Prokop <A...@N...poczta.oUSUNnet.eu> pisze:

> [...]
    > bardzo śmieszni, a wyższy od nich o cały centymetr Kwaśniewski
    > zabawny z tego powodu, ani z jakiegokolwiek innego, nigdy nie był.

    <ironia> Patrzcie ludziska jak strasznie spadł WIG20 przez prezydent
    niższego o jeden marny centymetr!. Tylko wybór Romana Giertycha na
    prezydenta zapewni wystrzelenie WIG20 w kosmos! ;-) </ironia>

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Jedynymi ludźmi na ziemi, którzy nie widzieli Chrystusa i jego nauk

  • 4. Data: 2009-02-28 23:21:17
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1515,title,Jaroslaw-Kacz
    ynski-zalozyl-sobie-konto-w-banku,wid,10894994,wiado
    mosc.html

    Podobno założył sobie konto w Alior Banku - jakaś promocja była, cy cuś....
    :-)

    Pozdrrr... Reksio

  • 5. Data: 2009-02-28 23:36:20
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Reksio" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mosc.html

    > Podobno założył sobie konto w Alior Banku - jakaś promocja była, cy

    Reklamujesz Alior?
    No bo jesli nie, to...

    :)))
    dobre, żenada

  • 6. Data: 2009-02-28 23:41:09
    Od: 0xCA <s...@s...com>

    Aleksander Prokop wrote:

> [...]
    > bardzo śmieszni, a wyższy od nich o cały centymetr Kwaśniewski
    > zabawny z tego powodu, ani z jakiegokolwiek innego, nigdy nie był.

    Zabawne jest jak wszyscy po kolei się kompromitują powtarzając
    bezsensowne brednie. Pierwszy raz stwierdzenie, że Kwaśniewski jest
    wyższy od Kaczyńskiego o 1cm padło w programie... Kuba Wojewódzki! Kuba
    jaki jest, wszyscy wiemy. To że w programie przegina w różne strony i ma
    luźne podejście do życia i faktów, też należałoby wiedzieć.

    Ale Pan Ziemkiewicz usłyszy coś, gdzieś i już staje się to jego mottem
    życiowym. W gwoli informacji, Kaczyńscy mają 168cm, Kwaśniewski 172cm.
    Diabeł tkwi w szczegółach, a powtarzanie kłamstw to czyste buractwo.

    P.S. Nie jestem ani fanem Kaczyńskiego, ani fanem Kwaśniewskiego. Jestem
    fanem prawdy, a nie kłamstwa kierowanego w stronę przeciwną.

    0xCA

  • 7. Data: 2009-03-01 01:46:46
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 28 Feb 2009 12:48:14 +0100, Aleksander Prokop
    <A...@N...poczta.oUSUNnet.eu> wrote:

> [...]
    >śmieszne, że boki zrywać. Ale kiedy się okazuje, że własnego
    >konta nie ma także Donald Tusk i korzysta z konta żony, to co w

    To, że małżonkowie mają wspólnotę majątkową, jest raczej normalne.
    Chociaż fakt, słabo znam się na prawicowej obyczajowości.

> [...]
    >bardzo śmieszni, a wyższy od nich o cały centymetr Kwaśniewski
    >zabawny z tego powodu, ani z jakiegokolwiek innego, nigdy nie był.

    http://szostkiewicz.blog.polityka.pl/wp-content/uplo
    ads/debata_450.jpg
    Dłuuugi ten centymetr...

    Jak można tak beztrosko powtarzać fałsz, licząc, że nikt nie sprawdzi?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 8. Data: 2009-03-01 12:08:12
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    0xCA pisze:
> [...]

    > P.S. Nie jestem ani fanem Kaczyńskiego, ani fanem Kwaśniewskiego. Jestem
    > fanem prawdy, a nie kłamstwa kierowanego w stronę przeciwną.

    Gwoli ścisłości zatem: stwierdzenie owszem padło w wymienionym przez
    Ciebie programie, ale nie z ust Kuby Wojewódzkiego. W rozmowie jako
    argumentu użył tego stwierdzenia gość programu - Jacek Kurski. I to
    on... hm... "przekoloryzował" (czyli mówiąc wprost okłamał /ciemny
    lud/).

    > 0xCA

    Pozdrawiam, argothiel

  • 9. Data: 2009-03-01 12:11:45
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    Maciej Bojko pisze:
    > http://szostkiewicz.blog.polityka.pl/wp-content/uplo
    ads/debata_450.jpg
    > Dłuuugi ten centymetr...

    Może jakby się wyprostował, byłoby łatwiej oceniać...

    Pozdrawiam, argothiel

  • 10. Data: 2009-03-02 08:39:05
    Od: Aleksander Prokop <A...@N...poczta.oUSUNnet.eu>

    0xCA pisze:

> [...]
    > życiowym. W gwoli informacji, Kaczyńscy mają 168cm, Kwaśniewski 172cm.
    > Diabeł tkwi w szczegółach, a powtarzanie kłamstw to czyste buractwo.

    4cm wg. Ciebie
    http://fakty.interia.pl/raport/wybory_2007/news/o-wi
    elkim-starciu-na-wesolo,985597,4727
    3cm wg innych.
    Ja tam nie mierzyłem. Fakt, faktem, że niezauważalnie dla
    zwykłego człowieka. Czyli robienie z tego halo tak samo jak
    braku konta jest właśnie fałszowaniem rzeczywistości.