  • 41. Data: 2009-03-03 04:56:02
    Temat: Re: Zyd z Ameryki przyciska Polske do muru
    Od: wybierzdomene <w...@g...com>

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Julia_Brystiger

    a tu masz drogi fatso jeszcze jedna perelke co tak w leb dostala
    transparentem "syjonisci na syjon" ze az sie dymilo tak wiala za ta
    zagranice.

  • 42. Data: 2009-03-03 09:34:31
    Od: fatso <f...@n...com>

    wybierzdomene wrote:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Julia_Brystiger
    >
    > a tu masz drogi fatso jeszcze jedna perelke co tak w leb dostala
    > transparentem "syjonisci na syjon" ze az sie dymilo tak wiala za ta
    > zagranice.

    ty cos slabo jestes czytaty a moze i pisaty.
    Ten kawalek o Krawej Julci(podobno przytrzaskiwala jaja szuflada
    przesluchujac chlopcow z AK)
    wspomina na samym dole ze przeszla na katolicyzm i bodajze jest
    pochowana w Laskach.
    Ma zreszta syna o takim samym nazwisku, znanego muzykologa w W-wie.

    fatso

  • 43. Data: 2009-03-03 11:58:00
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Virck" <V...@v...net> napisał w wiadomości
    > Ale czy chociaz jedna cecha Polski wymieniona przez Amerykanow jest
    > nieprawdziwa? Jesli tak to zamiast sie puszyc moze napiszcie co jest
    > nieprawda...

    No na przykład nie jest antysemicka, skoro 1/4 drzewek w Yad Vashem to
    Polacy, mimo nieporównywanie większych represji za pomoc Żydom.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 44. Data: 2009-03-03 12:01:11
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "wybierzdomene" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    > to nie palant tylko typowy, książkowy pisoimbecyl, "samodzielnie myślący"
    > słuchacz radia od tadka z torunia. Powtarza co "samodzielnie myślacy"
    > pisoimbecyl od ludzi tadzika usłyszy.

    smieszysz mnie kmiocie. nie probuje nawet wyjasniac ze wyjazd na
    wlasne zyczenie (...)

    Bla bla bla.
    Ja też PLONK.