  • 1. Data: 2009-02-27 18:34:15
    Temat: Propozycja dla wladz gieldy
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    A moze by tak zwolnic z prowizji handel akcjami na ktorych obrot jest
    znikomy? Dla gieldy i biur maklerskich to i tak zadne pieniadze, dla
    handlujacych to moze byc duzy plus - wystarczy zrobic symulacje equity
    systemu bez kosztow transakcji. Jedyny argument przeciwko jest taki, ze moze
    zmalec obrot na pozostalych ale nie koniecznie - np. w moim systemie jednym
    z parametrow dopuszczajacych akcje jest obrot, wiec wieksze obroty na
    obecnie martwych akcjach oznaczalyby po prostu wiecej okazji.
    Co o tym myslicie?

  • 2. Data: 2009-03-02 18:40:28
    Temat: Re: Propozycja dla wladz gieldy
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

    Gonzo wrote:

> [...]
    > jednym z parametrow dopuszczajacych akcje jest obrot, wiec wieksze obroty
    > na obecnie martwych akcjach oznaczalyby po prostu wiecej okazji.

    Przydało by się na newconnect. Jest tam parę ciekawych spółek (vide np.
    Makolab), ale strach w coś wejść, bo może być kłopot z wyjściem.

    Pzdr.
    --
    Marek

  • 3. Data: 2009-03-02 18:42:35
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "mwojc" <m...@N...lodz.pl> wrote in message
    > Przydało by się na newconnect. Jest tam parę ciekawych spółek (vide np.
    > Makolab), ale strach w coś wejść, bo może być kłopot z wyjściem.

    No wlasnie. Nawet w obecnej sytuacji, gdy ciagle jestem S, moje
    zaangazowanie w akcje bylo by kilka razy wiekszy gdyby byly wieksze obroty.
    Moze jajas petycja? Ale zainteresowanie musialoby byc wieksze niz
    dotychczasowy odzew w tym watku.
    Pozdrawiam,