  • 1. Data: 2009-02-28 17:58:55
    Temat: Zyd z Ameryki przyciska Polske do muru
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Amerykanski-r
    aport-Polska-to-kraj-korupcji-antysemityzmu-i-rasizm
    u,wid,10895301,wiadomosc.html

    Rudy i Kaczor goralom obiecali goralom 60 mld usd to teraz trzeba placic. W
    tym momencie pejsate stosuja klasyczne kopanie lezacego.

    D.

  • 2. Data: 2009-02-28 17:59:40
    Temat: Re: Zyd z Ameryki przyciska Polske do muru
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Amerykanski-r
    aport-Polska-to-kraj-korupcji-antysemityzmu-i-rasizm
    u,wid,10895301,wiadomosc.html

    Rudy i Kaczor obiecali goralom 60 mld usd to teraz trzeba placic. W

  • 3. Data: 2009-02-28 18:16:10
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Dieter pisze:
> [...]
    >

    > Rudy i Kaczor obiecali goralom 60 mld usd to teraz trzeba placic. W
    > tym momencie pejsate stosuja klasyczne kopanie lezacego.

    moze by sie te chuje za oceanem tak przejmowali prawami czlowieka w
    chinach, albo korea polnocna...

    co do zwrotu majatku zagrabionego przez prl: to powinien byc zwracany
    tylko tym ktorzy maja nadal ob polskie, badz dzieciom tych co nie zzekli
    sie ob polskiego lub utracil obywatelstwo z powodow politycznych, przymusu.

    koniec kropka. reszta wypierdalac.

    pozdrawiam
    SlawcioD

    ps. przepraszam jesli kogos moje slownctwo urazilo.

  • 4. Data: 2009-02-28 18:24:32
    Od: sorden <s...@w...pl>

    SlawcioD wrote:

    > moze by sie te chuje za oceanem tak przejmowali prawami czlowieka w
    > chinach, albo korea polnocna...

    Ja im proponuje odwiedzic Bronx lub Brooklyn.

    --
    in

  • 5. Data: 2009-02-28 18:33:36
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    sorden pisze:

    > Ja im proponuje odwiedzic Bronx lub Brooklyn.

    kumpel nie dawno wrocil ze stanow. jak tam jechal to nie mial nic
    przeciw czarnym (nie mylic z klechami). to co tam zobaczyl zmienilo jego
    swiatopoglad...

    ameryka sama ma problem z tolerancja (wide zaklady ile Obama przezyje
    jako prezydent). a jak to moj znajomy stwierdzil ze najbardziej
    przejebane ma tam bialy, heteroseksualny mezczyzna w wieku od 16-45lat...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 6. Data: 2009-02-28 18:50:11
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Uzytkownik "sorden" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > Ja im proponuje odwiedzic Bronx lub Brooklyn.

    Albo osiedla przyczep kampingowych.

  • 7. Data: 2009-02-28 18:56:51
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 28 Feb 2009 19:16:10 +0100, SlawcioD <s...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    u,wid,10895301,wiadomosc.html

    >moze by sie te chuje za oceanem tak przejmowali prawami czlowieka w

    A co, w raporcie "tych chujów" Chiny i KRLD wyglądają lepiej, niż
    Polska? Czytałeś, oczywiście, stosowne fragmenty raportu Departamentu
    Stanu i na tej podstawie formułujesz swoje sądy?

    >co do zwrotu majatku zagrabionego przez prl: to powinien byc zwracany
    >tylko tym ktorzy maja nadal ob polskie,

    Dobry pomysł. Powinno się tę ciekawą zasadę traktowania własności
    konsekwentnie rozszerzyć: np. kradzież samochodu jest przestępstwem
    tylko wtedy, gdy właściciel ma obywatelstwo polskie, a reszta...

    >koniec kropka. reszta wypierdalac.

    O, właśnie.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 8. Data: 2009-02-28 18:57:40
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 28 Feb 2009 19:24:32 +0100, sorden <s...@w...pl> wrote:

    >Ja im proponuje odwiedzic Bronx lub Brooklyn.

    Czy nasz MSZ zajmuje się relacjami międzyludzkimi na warszawskim
    Targówku?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 9. Data: 2009-02-28 19:24:08
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Polecam ksiazke pt. "Przedsiebiorstwo Holocaust".

    D.

  • 10. Data: 2009-02-28 19:34:49
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Maciej Bojko" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Czy nasz MSZ zajmuje się relacjami międzyludzkimi na warszawskim
    > Targówku?

    Nieudolnie sie zajmuje, a raczej nie zajmuje tym, ze dla licealistów z
    Izraela bywa odkryciem, ze obozy jednak nie były polskie. Co nie jest
    anty-niczym wg nich.