  • 21. Data: 2009-03-01 19:40:53
    Temat: Re: Zyd z Ameryki przyciska Polske do muru
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    Ale czy chociaz jedna cecha Polski wymieniona przez Amerykanow jest
    nieprawdziwa? Jesli tak to zamiast sie puszyc moze napiszcie co jest
    nieprawda...
    A co do zwrotu majatkow Zydkom...Coz...Ja o zwrot swojego placu zagrabionego
    przez wladze komunistyczne w latach 50-tych mojemu dziadkowi walczylem rowne
    20 lat....Wiec jezeli zwrot ma nastepowac sprawiedliwie to nie ma w tym nic
    niestosownego...W koncu rozumiem wrogosc do pejsatych smierdziuchow ale
    skoro ten smierdziuch mial swoja kamienice i mu ja czerwoni zagrabili to
    jest chyba jakies prawo aby ja odzyskal?

  • 22. Data: 2009-03-01 19:50:34
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    a...@v...pl pisze:

    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Amerykanski-r
    aport-Polska-to-kraj-korupcji-antysemityzmu-i-rasizm
    u,wid,10895301,wiadomosc.html

    > Rozumiem, że amerykańce będą oddawać ziemię Indianom i Meksykanom, a
    > może i tak Wietnam odbudują??? Tylko jak rozliczą się z ludobójstwa.

    Nie martw się. Z pewnością coś wymyślą żeby *sami* nic nie musieli
    oddawać/spłacać a pewnie już dawno wymyślili jak się wykręcać :-)

    Są strony www do zbierania poparcia dla różnych petycji. Kto ci broni
    wystartować petycję do rządu USA o "należyte odszkodowanie" za każdy
    kawałeczek terytorium USA które USA przejęły "beztraktatowo" od indian? :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Ranne wstawanie i wczesna żeniaczka jeszcze nikomu nie zaszkodziły.

  • 23. Data: 2009-03-01 20:02:15
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "Virck" <V...@v...net> pisze:

> [...]
    > skoro ten smierdziuch mial swoja kamienice i mu ja czerwoni zagrabili to
    > jest chyba jakies prawo aby ja odzyskal?

    Czy USA *już* wywiązały się ze swoich zobowiązań do wypłacenia
    rekompensat lojalnym poddanym jego Królewskiej Mości za mienie
    zagrabione (skonfiskowane) w trakcie udanej rebelii (rewolucji)?

    Może [...] sami zapłacą swoje "moralne zobowiązania" żeby mieć twardsze
    podstawy do opierdalania innych?

    http://en.wikipedia.org/wiki/Treaty_of_Paris_(1783)
    5. The Congress of the Confederation will "earnestly recommend" to
    state legislatures to recognize the rightful owners of all confiscated
    lands "provide for the restitution of all estates, rights, and
    properties, which have been confiscated belonging to real British
    subjects [Loyalists]";
    6. United States will prevent *future* confiscations of the property
    of Loyalists;

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Na plakatach Jan Rokita był premierem, a ja prezydentem.

  • 24. Data: 2009-03-02 01:43:59
    Od: wybierzdomene <w...@g...com>

    > Dobry pomysł. Powinno się tę ciekawą zasadę traktowania własności
    > konsekwentnie rozszerzyć: np. kradzież samochodu jest przestępstwem
    > tylko wtedy, gdy właściciel ma obywatelstwo polskie, a reszta...

    zachodzi niezrozumienie problemu: rzad Polski ma zwrocic majatki nie
    tym ktorzy je utracili ale Kongresowi Zydow Amerykanskich i juz ten
    Kongres te pieniadze wlasciwie rozdysponuje. I teraz:
    1. powinno sie zwrocic majatki kazdemu bez wzgledu na obywatelstwo kto
    potrafi udowodnic przed sadem ze ma prawo do majatku. KZA nie byl
    przed wojna ani w latach powojennych wlascicielem zadnego majatku w
    PL.
    2. zwrot powinien byc z uwzglednieniem kwot jakie Polska zainwestowala
    w odbudowe po zniszczeniach wojennych i utrzymanie majatku. Kontr
    argument jakoby ktos mogl na danej chacie w tym czasie robic miliardy
    gdyby mu nie zabrano nie wchodzi w gre bo sa to zarobki fikcyjne.
    Licza sie rachunki: za remonty, za cegly, za dachowki za utrzymanie
    itd
    3. moga padac argumenty ze towarzystwo zostalo z PL wygnane w latach
    powojennych. To klamstwo. W PL zostali tacy jak Michnik, Kuron,
    Mazowiecki, Geremek, bracia Smolarowie itd itp mozna wymieniac. Prawda
    wygladala tak ze w PL istnial terror komuny i bieda a zachod byl
    bogaty i chcial Zydow przyjac. Z tego korzystali wyjezdzajacy z PL.
    Krotko mowiac zaden z tych ludzi nie traktowal PL jako swojej ojczyzny
    ale jak kurwy jechali tam gdzie pieniadze. I to tyle w temacie.

  • 25. Data: 2009-03-02 02:11:30
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 1 Mar 2009 17:43:59 -0800 (PST), wybierzdomene
    <w...@g...com> wrote:

    >zachodzi niezrozumienie problemu: rzad Polski ma zwrocic majatki nie
    >tym ktorzy je utracili ale Kongresowi Zydow Amerykanskich i juz ten
    >Kongres te pieniadze wlasciwie rozdysponuje.

    To jakaś fantazja z rzeczywistością mająca dużo mniej wspólnego, niż
    projekty kolonizacji Marsa.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 26. Data: 2009-03-02 02:14:14
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 1 Mar 2009 17:43:59 -0800 (PST), wybierzdomene
    <w...@g...com> wrote:

    Najmocniej przepraszam, ale przy pierwotnej odpowiedzi przegapiłem
    jeden fragment:

> [...]
    >Krotko mowiac zaden z tych ludzi nie traktowal PL jako swojej ojczyzny
    >ale jak kurwy jechali tam gdzie pieniadze. I to tyle w temacie.

    "Jak kurwy"? Czyli emigracja zarobkowa równa się kurestwu? Plonk,
    palancie.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 27. Data: 2009-03-02 07:46:13
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > strata.
    > Na plakatach Jan Rokita był premierem, a ja prezydentem.

    Fajny artykuł.Pisać częściej takie.Prawda i tylko prawda nas oczyści.
    I nie ma sie co obrazac,piszą o nas to na co zasługujemy.

    pozdrawiam stary

  • 28. Data: 2009-03-02 08:12:50
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    >>> 20 lat....Wiec jezeli zwrot ma nastepowac sprawiedliwie to nie ma w tym
    >>> nic

    Chyba nie w tym leży problem.
    Dla mnie nie jest ważne czy ktoś mający prawdziwą (Kraków!) hipotekę jest
    śmierdziuchem, Żydem, Polakiem, Niemcem albo i Ruskim.
    Kompletnie nie o to tutaj chodzi.

    Jest robiony globalny wyjątek od logicznej reguły, a jego krytyka się nazywa
    "antysemityzm", cholera wie dlaczego.

  • 29. Data: 2009-03-02 09:15:06
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "Andrzej Adam Filip" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > Czy USA *już* wywiązały się ze swoich zobowiązań do wypłacenia
    > rekompensat lojalnym poddanym jego Królewskiej Mości za mienie
    > zagrabione (skonfiskowane) w trakcie udanej rebelii (rewolucji)?

    Nie widze tutaj odpowiedzi na moje pytanie czy chociaz jedna cecha jest
    nieprawdzowa. Odpowiadanie pytaniem na pytanie to jest brak argumentow.....

  • 30. Data: 2009-03-02 09:46:59
    Od: fatso <f...@n...com>

    Virck wrote:
> [...]
    > nieprawdzowa. Odpowiadanie pytaniem na pytanie to jest brak argumentow.....

    Oczywiscie, ze raport Departamentu Stanu jest prawdziwy. Polacy to
    antysemici, wystarczy spojrzec wyzej
    gdzie jakis polski Swinski Ryj pisze o Zydach per "pejsate
    smierdziuchy". Ale ten antysemityzm wynika
    z normalnej u wszystkich ludzi zawisci do lepszych od siebie bo tak sie
    jakos sklada ze Zyd zazwyczaj
    spadnie na cztery lapki miekko podczas gdy Polakowi zawsze wiatr wieje w
    oczy. Tutaj ,na Zachodzie,
    Swinskie Ryje pracuja czesto u Zydow ale nie slyszalem nigdy aby bylo
    odwrotnie. Wiec jest czego zazdroscic.
    Na szczescie antysemityzm polski jest taki jakos wlasnie polski, mocny w
    pysku a nieskory do mordowania,
    ani indywidualnego ani tez na industrialna skale. Obok mieszkaja rezuny
    i szaulisci, co biora antysemityzm
    bardziej powaznie. Ciekawe ze Nasi jakos ich nie szarpia?

    fatso