    From: "KK" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
    Date: Mon, 19 Jan 2004 11:49:57 +0100

    "Joanna Kostrom" <j...@i...pl> wrote in message
    news:1074232271.964950@e61.icnet...
    > Nasza pomyslowosc byla tak duza, ale nie zadzialalo. Maz rozmawial nawet z
    > bankiem (polaczyl sie ze sklepu)
    > odpowiedziano mu ze jessli karta zostala np. zgubiona to nalezy poczekac
    na
    > wyrobienie nowej..... dla mie totalna glupota

    No bzdura totalna! Po co wogóle dzwoniliście do banku? Niech MM pokaże Ci
    podstawę prawną do tego, że nie zwróci Ci gotówki. Ty rozwiązujesz umowę
    _zgodnie_ z ich regulaminem. W tym momencie MM niejako automatycznie staje
    się Twoim dłużnikiem - sami się do tego zobowiązali.

    > Dziekuje wszystkim za odpowiedzi i juz wiem ze karta platnicza to wcale
    nie
    > takie dobrodziejstwo o jakim bylam
    > do tej pory przekonana.
    > Pozdrowienia!

    Robię dziesiątki transakcji miesięcznie kartami od lat - może miałaś pecha,
    ale nie natrafiłem na takie problemy. IMHO daliście się niestety zbyć
    pracownikom sklepu.

    Pozdrawiam
    KK