eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot za wadliwy towar płacony kartą › Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartš
  • Data: 2004-01-23 22:37:10
    Temat: Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartš
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 21 Jan 2004 11:36:16 +0100, "RobertS"
    <u...@o...pl> wrote:

    >t...@4...com,
    >Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>:
    >> On Thu, 15 Jan 2004 09:53:47 +0100, "RobertS"
    >> <u...@o...pl> wrote:
    >>
    >>> Taaa, wtedy po prostu nie przyjma zwrotu - nie maja takiego
    >>> obowiazku.
    >>
    >> spojrzyj na temat: "wadliwy". Tu już obowiązek może być...
    >
    >Moze byc ;), ale w Polsce nie ma (obowiązku zwrotu pieniędzy za wadliwy
    >towar).

    Art. 560. § 1. Jeżeli rzecz sprzedana ma wady, kupujący może od umowy
    odstąpić albo żądać obniżenia ceny. Jednakże kupujący nie może od
    umowy odstąpić, jeżeli sprzedawca niezwłocznie wymieni rzecz wadliwą
    na rzecz wolną od wad albo niezwłocznie wady usunie. Ograniczenie to
    nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona przez sprzedawcę
    lub naprawiana, chyba że wady są nieistotne.

    >Wg. mojej wiedzy, konsument może w trybie reklamacji zażądać odstąpienia od
    >umowy, ale sprzedawca nie musi tego żądania spełnić, o ile dokona
    >niezwłocznej naprawy towaru lub wymiany na wolny od wad. Przy czym sądy
    >"niezwłocznej" interpretują jako okres rzędu tygodni.

    tylko za pierwszym razem "chyba że wady są nieistotne"
    --
    Jarek Andrzejewski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1