eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot za wadliwy towar płacony kartą › Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
  • Data: 2004-01-21 10:34:39
    Temat: Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Thu, 15 Jan 2004 11:10:22 +0100, "woy"
    <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl> wrote:

    >Tu bym się raczej nie zgodził. Żadne domyślne prawo nie może zmusić
    >sprzedawcy do ponoszenia dodatkowych kosztów z powodu widzimisię
    >klienta. Bo jeśli klient zapłacił kartą, a żąda gotówki, to równie
    >dobrze mógłby żądać zwrotu w złocie albo w dolarach (oczywiście

    ależ może. A jeśli sprzedawca płaci prowizję przy wpłacie gotówki do
    banku lub ochroniarzom za transport? To co, przy zwrocie ma potrącić?

    Nieee...

    Po to duże sklepy informują klientów, że mogą zwrócić towar w jakimś
    tam terminie, żeby owi klienci kupili u nich, a nie u (np. tańszego
    czy bliższego) konkurenta, który zwrotów nie przewiduje. Skoro taką
    formę marketingu stosują, to i ewentualne koszty muszą ponieść - jeśli
    nie zastrzegli sobie ich _przed_ zawarciem umowy.
    Inny przykład: niektóre hurtownie komputerowe dają prawo zwrotu
    sprawnego towaru, ale zastrzegają sobie za to, że przy zwrocie potrącą
    jakąś część jego wartości.
    --
    Jarek Andrzejewski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1