eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot za wadliwy towar płacony kartą › Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
  • Data: 2004-01-21 12:55:56
    Temat: Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
    Od: "Joanna Kostrom" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Moze byc ;), ale w Polsce nie ma (obowiązku zwrotu pieniędzy za wadliwy
    > towar).
    > Wg. mojej wiedzy, konsument może w trybie reklamacji zażądać odstąpienia
    od
    > umowy, ale sprzedawca nie musi tego żądania spełnić, o ile dokona
    > niezwłocznej naprawy towaru lub wymiany na wolny od wad. Przy czym sądy
    > "niezwłocznej" interpretują jako okres rzędu tygodni.
    >
    > Jeśli się mylę, to mnie popraw, ale konkretnie napisz, z czego taki
    > obowiązek wynika.
    >
    > --
    > Robert

    W regulaminie maja zapis ze w ciagu 7 dni wymieniaja sprzet na sprawny, a
    jesli nie ma w asortymencie takiego samego (czego zreszta bardzo
    zalowalam) to zobowiazuja sie zwrocic kase !!!
    Zeby wyjasnic dokladnie - to byl aparat fotograficzny, ktory dokladnie
    moglismy sprawdzic po wlozeniu filmu.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1