eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot za wadliwy towar płacony kartą › Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kart?
  • Data: 2004-01-24 17:01:21
    Temat: Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kart?
    Od: "KK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> wrote in message
    news:d885101l3s4cftuvnfpio6f4ilqcfj29j7@4ax.com...
    > O, faktycznie. Ja dotarłem do rozporządzenia (chyba obowiązywało zanim
    > weszła w życie ustawa) i tam na początku było, że zastosowanie mają
    > przepisy o rękojmi.

    Ustawa weszła na początku 2003 i daje dużo lepsze warunki niż poprzednie.
    Przede wszystkim nie wyklucza gwarancji, po drugie mówi wprost, że
    reklamacja nie rozpatrzona w ciągu 14 dni staje się _automatycznie_
    rozpatrzona na korzyść klienta. To jest w końcu mocne narzędzie w walce ze
    sklepami, które się tłumaczą "bo producent jeszcze nie odpowiedział na
    reklamację". Teraz nie ma to już najmniejszego znaczenia.

    Pozdrawiam
    KK


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1