eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot za wadliwy towar płacony kartą › Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
  • Data: 2004-01-19 10:45:20
    Temat: Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
    Od: "KK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Joanna Kostrom" <j...@i...pl> wrote in message
    news:1074232269.838868@e61.icnet...
    > Bardzo chetnie bym wymienila , ale niestety nie bylo takiego towaru, a w
    > regulaminie MM jest wyrazny zapis ze mam
    > 7 dni na spradzenie towaru i jesli jest niesprawny to moge go oddac !! I
    > tego nie kwestionowali tylko
    > narazili nas na koszty, bo musielismy do nich sie fatygowac 2 razy bo
    > wymyslali ze zrotem pieniedzy.
    > Wlasnie sprawdzilam inne sklepy i dowiedzialam sie ze nie ma znaczenia na
    > jaka karte zwroca kase i nie jest
    > u nich konieczne fatygowania sie tej samej osoby z ta sama karta co
    > dokonywala zakupu.

    To poszukaj w tym samym regulaminie co pisze na temat zwrotów - w jakiej
    formie są dokonywane. IMHO i tak nie mają podstaw by Ci odmówić zwrotu na
    inną kartę lub gotówki.

    Pozdrawiam
    KK


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1