eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot za wadliwy towar płacony kartą › Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
  • Data: 2004-01-21 12:48:04
    Temat: Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
    Od: "Joanna Kostrom" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > >Nasza pomyslowosc byla tak duza, ale nie zadzialalo. Maz rozmawial nawet
    z
    > >bankiem (polaczyl sie ze sklepu)
    > >odpowiedziano mu ze jessli karta zostala np. zgubiona to nalezy poczekac
    na
    > >wyrobienie nowej..... dla mie totalna glupota
    >
    > trzeba było poprosić o odmowę na piśmie. Tak to by się chyba nie
    > podłożyli.
    > --
    > Jarek Andrzejewski

    Na to nie wpadłam - super pomysł następnym razem tak zrobie :-))
    Dzieki!


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1