eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot za wadliwy towar płacony kartą › Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
  • Data: 2004-01-20 12:26:43
    Temat: Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mon, 19 Jan 2004 11:49:57 +0100, w <bugcm6$854$1@news.polbox.pl>, "KK"
    <n...@n...com> napisał(-a):

    > > bankiem (polaczyl sie ze sklepu)
    > > odpowiedziano mu ze jessli karta zostala np. zgubiona to nalezy poczekac
    > na
    > > wyrobienie nowej..... dla mie totalna glupota
    >
    > No bzdura totalna! Po co wogóle dzwoniliście do banku? Niech MM pokaże Ci
    > podstawę prawną do tego, że nie zwróci Ci gotówki. Ty rozwiązujesz umowę

    Media-Markt jest znane z łamania przepisów prawa, więc to chyba niewiele
    pomoże.
    Ostatnio kierownik w ich sklepie przekonywał mnie, że "oni są tylko
    pośrednikiem pomiędzy mną i producentem słuchawek" i nie wiedzą dlaczego po
    upływie >3 tyg. reklamowanego sprzętu dalej nie ma...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1