eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot za wadliwy towar płacony kartą › Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
  • Data: 2004-01-22 13:20:40
    Temat: Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
    Od: Krystek <k...@p...e-space.pl_> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Joanna Kostrom napisał:
    >>>Nasza pomyslowosc byla tak duza, ale nie zadzialalo. Maz rozmawial nawet
    >
    > z
    >
    >>>bankiem (polaczyl sie ze sklepu)
    >>>odpowiedziano mu ze jessli karta zostala np. zgubiona to nalezy poczekac
    >
    > na
    >
    >>>wyrobienie nowej..... dla mie totalna glupota
    >>
    >>trzeba było poprosić o odmowę na piśmie. Tak to by się chyba nie
    >>podłożyli.
    >>--
    >>Jarek Andrzejewski
    >
    >
    > Na to nie wpadłam - super pomysł następnym razem tak zrobie :-))
    > Dzieki!

    Lepiej żeby nie było tego "następnego razu" :-)


    Pozdrawiam,

    Krystian

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1