eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot za wadliwy towar płacony kartą › Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
  • Data: 2004-01-21 10:35:36
    Temat: Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 16 Jan 2004 06:57:14 +0100, "Joanna Kostrom"
    <j...@i...pl> wrote:

    >Nasza pomyslowosc byla tak duza, ale nie zadzialalo. Maz rozmawial nawet z
    >bankiem (polaczyl sie ze sklepu)
    >odpowiedziano mu ze jessli karta zostala np. zgubiona to nalezy poczekac na
    >wyrobienie nowej..... dla mie totalna glupota

    trzeba było poprosić o odmowę na piśmie. Tak to by się chyba nie
    podłożyli.
    --
    Jarek Andrzejewski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1