    From: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO BP - pijawki lapczywe...
    Date: Sun, 07 Apr 2002 14:39:16 +0200

    Sun, 7 Apr 2002 12:29:10 +0200, w <a8p71j$3d4$1@news.onet.pl>, "AMRA"
    <a...@a...com> napisał(-a):

> [...]

    W sumie celnie powiedzianie :). Jakbyś tak się przypatrzeć, to dużo
    więcej by się znalazło.

    > Wiesz, nie bede dyskutowal z Toba. Bo nie warto nawet zaczynac.
    > Co do monetaryzmu.. Oj. Slepy chyba jestes, ze nie widzisz tego prawie 20%
    > bezrobocia i zapasci polskiej gospodarki...

    I to z powodu monetaryzmu? LOL.

    > Trzeba chlodzic, chlodzic gospodarke mowil Lesio B. to chyba ja zachlodzil,
    > oby nie na smierc.

    A najlepiej rozgrzewać w sposób proponowany przez SLD/PSL/SO -- czyli
    zaciągać długi w bankach, a pieniądze wypłacać sferze budżetowej lub
    na roboty publiczne.

    Problem długów publicznych pozostawmy praprawnukom.

    > Realne stopy procentowe sa w Polsce jedne z najwyzszych na swiecie,
    > inflacja - podobna jak w krajach Euro.

    To bierz kredyt w Euro, USD lub jenach. Czy ktoś zmusza do brania
    kredytu w PLN?

    > Ale nie. Nasz profesor powiedzial, ze
    > na efekty poprzednihc obnizek trzeba czekac dlugo... Oczywiscie wcale to nie
    > przeszkadzalo RPP obnizyc wczesniej o 7 pp...

    Ale co chcesz przez to powiedzieć? Źle że nie obniża czy źle, że
    obniża, a mówi coś przeciwnego, czy taka modna krytyka dla krytyki?

    > Zaciag RPP to poprzedni sklad sejmu i senatu - czysta teoretyczna smietanka.
    > UW i AWS wyladowalo poza parlamentem, ale oni graja wlasnie nie wiem na co
    > graja.

    Bo nie rozumiesz. Trudno. Kwaśniewski "zrozumiał" dopiero, gdy się
    uwolnił od SLD :).