eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwFrankowicze v. Getin Bank - pozew wraca do sądu [sprawa Banku Millenium też może?] › Re: Frankowicze v. Getin Bank - pozew wraca do sądu [sprawa Banku Millenium też może?]
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Date: Thu, 17 Sep 2015 11:46:16 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Frankowicze v. Getin Bank - pozew wraca do sądu [sprawa Banku Millenium
    też może?]
    From: deep <r...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 września 2015 20:25:08 UTC+2 użytkownik deep napisał:

    > Mistrzu, jeśli handel opierałby sie na kłamstwie przestałby istnieć. Pomyśl: jeśli
    większość sprzedawców sprzedaje graty, to w krótkim czasie wszyscy przestaną kupować.
    Handel tak nie działa.
    > Czym innym jest zachwalanie swego towaru, które w pewnym sensie jest tworzeniem
    miłej atmosfery i tworzenie realacji kupujący-sprzedawca (np. targ w dowolnym kraju
    arabskim), czym innym jest wprowadzanie w błąd i nacinanie na duże pieniądze.

    > Dlaczego? Bo Ty tak napisałeś?

    > Nieprawda kolego nie każdy kłamie ;)

    > Nie wiem skąd ten wniosek i skąd tyle żalu do ludzi.
    > Ty jesteś genialny, potrafisz czytać między wierszami umów bankowych, sprawdzasz
    wszelki regulaminy, odnośniki, tabele prowizji i wyroki sadów gospodarczych z 10
    ostatnich lat. Jednak większość ludzi idzie do banku i stara sie wczytać w to gówno,
    jednak oboje wiemy że wysokiej klasy oszust i tak stworzy barierę nie do przebycia
    dla przeciętnego człowieka.

    > I teraz najważniejszer: jeśli państwo wydziera mi te pieniądze z podatków, to
    zrobię czasem coś co częściowo zrekompensuje mi tę stratę a więc skorzystam z usługi
    instytucji zwanej Sądem.
    > Rozumiem że Ty w takim przypadku nie skorzystasz, podobnie jak nie skalasz sie
    przejazdem drogą zbudowaną za podatki, oraz nie wyślesz dziecka do szkoły publicznej
    a jak nie daj Boże zacznie się palić twój dom ugasisz go własnoręcznie z pomocą
    wiaderka. Mnie to niestety nie interesuje.

    Nie wiem jakie są Twoje doświadczenia z bankami? Mnie udało się jakis miesiąc temu
    spłacić wszelkie długi, które ciążyły na mnie od ponad 15 lat. Jestem szczęśliwy.
    Oczywiście czuje się trochę głupio gdy czytam, że frankowiczom mają niby anulować
    część długu. Mimo to jestem szczęśliwy. Ukradziono mi obligacje z OFE (jasne - one
    nie były moje - to ci jest dopiero groteska), co miesiąc kradną mi ubezpieczenie
    zdrowotne a gdy przychodzi co do czego dostaje termin za 6 miesięcy. Co miesiąc łożę
    na edukację nie swoich dzieci i jestem okradany na dziesiątki sposobów, ale jestem
    szczęśliwy. Wiesz dlaczego? Bo po tym 15 letniem horrorze bankowym, wszyscy inni
    zbójcy, janosiki i święte mikołaje to bułka z masłem. Dla mnie oszust, to oszust. Nie
    muszę tego definiować ani tłumaczyć. To się po prostu wie.