eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwFrankowicze v. Getin Bank - pozew wraca do sądu [sprawa Banku Millenium też może?] › Re: Frankowicze v. Getin Bank - pozew wraca do sądu [sprawa Banku Millenium też może?]
  • Data: 2015-09-17 22:38:51
    Temat: Re: Frankowicze v. Getin Bank - pozew wraca do sądu [sprawa Banku Millenium też może?]
    Od: deep <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Za dużo filozofujesz.handlarz arabski daje mi rozrywke dlatego jestem sklonny troche
    przeplacic. On to wie i ja wiem ze on wie. Bank nie daje radochy i naciąga mnie na
    dużo większą kasę. Definicja jest prosta oszust to gość który mnie naciąga bez mojej
    wiedzy a dobry handlarz robi to za moim przyzwoleniem. Liczę się ja. Prosta regułka
    rodem z westernu. Banki oszukują mnie wiec ja idę do sądu i ja je skardze. Kompletnie
    nie wiem dlaczego mialbys powód by mi tego zabronic