eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwFrankowicze v. Getin Bank - pozew wraca do sądu [sprawa Banku Millenium też może?] › Re: Frankowicze v. Getin Bank - pozew wraca do sądu [sprawa Banku Millenium też może?]
  • Data: 2015-09-17 23:43:00
    Temat: Re: Frankowicze v. Getin Bank - pozew wraca do sądu [sprawa Banku Millenium też może?]
    Od: totus <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A. Filip wrote:

    > A podasz link na pełniejsze uzasadnienie tego wyroku? Bo w ciemno bym nie
    > był pewny że ten wyrok pokrywa coś co niby ma być kredytem w CHF ale niby
    > rat nie wolno spłacać w CHF. W ciemno to mogę tylko domniemywać że według
    > wyroku nie każdy kredyt/"kredyt" w walucie obcej musi być instrumentem
    > finansowym.

    Szczegółów nie znam, bo mnie to nie interesuje. Przeczytałem o tym w
    czytniku RSS, nawet nie podam strony.
    Widzisz znów jestem w mylnym błędzie. Do teraz żyłem ze świadomością, że
    kredyt można spłacać w walucie kredytu. Czyli można kupić franki lub zarobić
    i wpłacić franki do banku jako spłatę raty i odsetek.