eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwFrankowicze v. Getin Bank - pozew wraca do sądu [sprawa Banku Millenium też może?] › Re: Frankowicze v. Getin Bank - pozew wraca do sądu [sprawa Banku Millenium też może?]
  • Data: 2015-09-18 08:55:20
    Temat: Re: Frankowicze v. Getin Bank - pozew wraca do sądu [sprawa Banku Millenium też może?]
    Od: totus <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A. Filip wrote:

    > To że "niby kredyt we frankach (CHF)" dostawało się w złotówkach i MUSIAŁO
    > spłacać w złotówkach (PLN) otwiera pole do prawnych interpretacji a już co
    > najmniej "wątpliwości".

    Nic nie musiało. Tak się strony umówiły. Podczas rozmów bank zaproponował
    umowę, a Ty się zgodziłeś. Nikt Cie do niczego nie zmuszał. Ciągle spychasz
    odpowiedzialność za podjęte działanie. Tak Ci się gotowało w gaciach do
    kupna tego kredytu, ze na nic nie zważałeś.
    Zmierzasz do socjalistycznego rozwiązania. Zyski moje straty wasze. Nie chcę
    płacić za Twoją nierozwagę. Sam się układaj z bankiem.