  • 1. Data: 2022-10-27 16:06:16
    Temat: No to jak długo inflacja będzie "tylko" jednocyfrowa? [grubo ponad 5%]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://www.rmf24.pl/regiony/trojmiasto/news-tragedi
    a-na-martwej-wisle-zazalenie-odrzucone-sternik-nie-t
    r,nId,6374169#crp_state=1
    > "Wszyscy na rynku są zgodni mniej więcej co do tego, że szczyt
    > inflacji to jest ten kwartał, koniec roku 2022" - mówił w Rozmowie w
    > południe w RMF FM wiceminister finansów Artur Soboń. "Nawet najwięksi
    > pesymiści wskazują, że inflacja będzie w przyszłym roku spadać i na
    > koniec roku będzie jednocyfrowa" - dodał.

    Mówiąc wprost: IMHO Niskie oczekiwania inflacyjne społeczeństwa w Polsce
    *i UE* zostały dokumentnie przeputane na dziesięciolecia brakiem
    zdecydowanej walki z inflacją grubo powyżej deklarowanych celów
    inflacyjnych.

    Dla mnie to jest niezdrowy/głupi optymizm.

    P.S. *Kiedy* D. Tusk (PO) dokona zwrotu o 180 stopni i zacznie się
    domagać wysokich stóp procentowych (realnie dodatnich)?

    --
    A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.

  • 2. Data: 2022-10-27 19:31:46
    Od: Janusz <j...@j...dom>

    W dniu 27.10.2022 o 16:06, A. Filip pisze:
    <...>
    > P.S. *Kiedy* D. Tusk (PO) dokona zwrotu o 180 stopni i zacznie się
    > domagać wysokich stóp procentowych (realnie dodatnich)?

    A co do tego ma Tusk? Za czasów Tuska inflacja była bliska zeru, a nawet
    niewielka deflacja. Chyba wiesz, co to oznaczało?

    J.

  • 3. Data: 2022-10-27 20:27:33
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Janusz <j...@j...dom> pisze:
    > W dniu 27.10.2022 o 16:06, A. Filip pisze:
    > <...>
    >>

    > A co do tego ma Tusk? Za czasów Tuska inflacja była bliska zeru, a
    > nawet niewielka deflacja. Chyba wiesz, co to oznaczało?

    Że Tusk nie musiał walczyć z inflacją realnie ujemnymi stopami
    procentowymi tak jak chce teraz? Cud na jaki PO nie zasłużyła.

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2022-10-28 06:25:48
    Temat: Re: No to jak długo inflacja będzie "tylko" jednocyfrowa?
    Od: Runt(R) <i...@t...prv>

    W dniu 2022-10-27 o 16:06, sowiecki "uczony" A. Filip pisze:
    /.../
    > P.S. *Kiedy* D. Tusk (PO) dokona zwrotu o 180 stopni i zacznie się
    > domagać wysokich stóp procentowych (realnie dodatnich)?

    POdpytaj na Nowogrodzkiej.

    Najlepiej gościa który śmieje się z własnych durnowatych dowcipów.

    Zrelaksuj się:

    https://300gospodarka.pl/wykres-dnia/inflacja-w-pols
    ce-na-przestrzeni-lat-wykresy-gus

    --
    Runt ?? ??

    https://zpe.gov.pl/pdf/Pf0DqMeGY

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 5. Data: 2022-10-28 06:26:00
    Temat: Re: No to jak długo inflacja będzie "tylko" jednocyfrowa? [wina Tuska!]
    Od: Runt(R) <i...@t...prv>

    W dniu 2022-10-27 o 20:27, sowiecki "uczony" A. Filip pisze:
    /.../
    > Że Tusk nie musiał walczyć z inflacją realnie ujemnymi stopami
    > procentowymi tak jak chce teraz? Cud na jaki PO nie zasłużyła.

    Dlaczego to Tusk ma za was wyciągać kartofle z ogniska?

    zrelaksuj sie:

  • 6. Data: 2022-10-28 20:23:39
    Od: Janusz <j...@j...dom>

    W dniu 27.10.2022 o 20:27, A. Filip pisze:

    > Że Tusk nie musiał walczyć z inflacją realnie ujemnymi stopami
    > procentowymi tak jak chce teraz? Cud na jaki PO nie zasłużyła.

    Chcesz powiedzieć, ze gdyby nie Tusk i opozycja w Polsce byłoby
    wspaniale? Masz coś z głową człowieku?

    J.

  • 7. Data: 2022-10-28 21:18:39
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Janusz <j...@j...dom> pisze:

    > Chcesz powiedzieć, ze gdyby nie Tusk i opozycja w Polsce byłoby
    > wspaniale? Masz coś z głową człowieku?

    Chce powiedzieć że D. Tusk (PO) mnie ni łamanego wuja nie przekonał że
    on rządziłby (znacząco) lepiej niż PiS. Mądry po fakcie może być każdy
    głupi a D. Tusk dla taktyki (dzisiejsza okazja) spierdala pozycje
    strategiczne swoją "pokazową niekonsekwencją taktyką sterowaną".
    Fundamentem filozofii demokracji parlamentarnej jest "Nie trzeba być
    dobrym, wystarczy być najlepszym (dostępnym wyborem)". Mnie przekonywać
    do tego że PiS jest "niespecjalnie dobry" nie trzeba ciężko. D. Tusk (PO)
    przekonanie _mnie_ że to on byłby lepszy *już* raczej+ spierdolił
    pokazowo i nieodwracalnie.

    Wachta PiS będzie trwała 8 lat na wybory 2023. *Dużo* zwalić na
    Tuska/opozycje nie w trybie "mazgaj przedszkolak" już niespecjalnie
    się da chyba że się idioci wystawią braterską pomocą Brukseli/zagranicy.

    --
    A. Filip