eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwFrankowicze v. Getin Bank - pozew wraca do sądu [sprawa Banku Millenium też może?] › Re: Frankowicze v. Getin Bank - pozew wraca do sądu [sprawa Banku Millenium też może?]
  • Data: 2015-09-17 23:32:08
    Temat: Re: Frankowicze v. Getin Bank - pozew wraca do sądu [sprawa Banku Millenium też może?]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    totus <t...@g...pl> pisze:

    > Takich umów nie podpisuje się po pijaku czy na śpiąco. Trzeba było dopisać
    > to do umowy, a jak nie chcieli się zgodzić to wyjść.

    > Co do instrumentu spekulacyjnego to dziś jakiś sąd unijny się wypowiedział w
    > tej sprawie. Kicha. Sąd powiedział, że kredyty w obcej walucie to nie
    > instrument finansowy tylko zwykły kredyt.

    A podasz link na pełniejsze uzasadnienie tego wyroku? Bo w ciemno bym nie był
    pewny że ten wyrok pokrywa coś co niby ma być kredytem w CHF ale niby rat nie
    wolno spłacać w CHF. W ciemno to mogę tylko domniemywać że według wyroku nie
    każdy kredyt/"kredyt" w walucie obcej musi być instrumentem finansowym.

    --
    A. Filip
    Nie buduj domu na piasku. (Przysłowie greckie)