eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwFrankowicze v. Getin Bank - pozew wraca do sądu [sprawa Banku Millenium też może?] › Re: Frankowicze v. Getin Bank - pozew wraca do sądu [sprawa Banku Millenium też może?]
  • Data: 2015-09-17 21:57:24
    Temat: Re: Frankowicze v. Getin Bank - pozew wraca do sądu [sprawa Banku Millenium też może?]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    totus <t...@g...pl> pisze:

    > Dobrze. Nie kazdy kłamie. Nie mam takich danych by uzywac kwantyfikatora
    > "każdy". ja nie spotkałem sprzedawcy. Który by nie kłamał. Mozna to słaowo
    > zastąpic słowami : koloryzował, pomijał nieistotne cechy i tym podobne. Dla
    > mnie swiadome podkręcanie jednych parametrów i pomijanie innych to kłamstwo.
    > Dla Ciebie tworzenie miłej atmosfery. Kazdy niech zostanie przy swojej
    > definicji.
    > Targ arabski to świetny przykład gdy ba dzień dobry sprzedawca żąda 300% -
    > 400% ceny, którą ostatecznie akceptuje. Jeżeli to nazywasz tworzeniem miłej
> [...]

    Nawet taki 14% spread byłby prywatną sprawą banku gdyby klienci mogli spłacać
    raty kredytu "ponoć we frankach" frankami a nie wyłącznie złotówkami
    przeliczanymi po kursie banku kredytodawcy.

    BTW IMHO taki zakaz wspaniale udowadniał że klienci nie wzięli kredytu
    (w innej walucie) ale wdepnęli w inny "(spekulacyjny) instrument finansowy".

    --
    A. Filip
    Dobry przykład - połowa kazania. (Przysłowie polskie)