eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwFrankowicze v. Getin Bank - pozew wraca do sądu [sprawa Banku Millenium też może?] › Re: Frankowicze v. Getin Bank - pozew wraca do sądu [sprawa Banku Millenium też może?]
  • Data: 2015-09-17 23:26:25
    Temat: Re: Frankowicze v. Getin Bank - pozew wraca do sądu [sprawa Banku Millenium też może?]
    Od: totus <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    deep wrote:

    > Dużo napisalas. Dla mnie za dużo nie możemy tu rozkminiac wszystkiego. W
    > skrócie nie zgadzasz się aby pociągnąć do odpowiedzialności bank który
    > stosuje 14 % spredu nie ostrzegając klienta o tym fakcie. Tak? Ja mam
    > zdanie przeciwne. Dlaczego? Otóż dlatego ze to znacznie przekracza średnia
    > a zatem stanowi istotny składnik kosztów kredytu. Koszt taki powinien
    > zostać wymieniony w negotia esenci czyli pisemnie w umowie a nie w jakiejś
    > tam tabeli prowizji nr 363737. Oczywiście rozstrzgnie to sąd do którego
    > może się na razie zgłosić obywatel tego kraju. Poza tym zgadzam się toba w
> [...]

    Ja jestem zdania, że umów handlowych należy dotrzymywać. Na tym w/g mnie
    zasadzają się stosunki między ludźmi. Spory zaistniałe miedzy stronami umowy
    należy rozstrzygać przed rozjemcą np sądem lub arbitrażem nigdy siłą.

    Dlaczego zauważyłeś po kilku latach trwania umowy co chcesz w umowie a czego
    nie? Tego zupełnie nie rozumiem. Jestem zdania, że każdy ponosi
    odpowiedzialność za to co robi, a nie jak mu coś nie pójdzie to zwala na
    innych pod idiotycznymi pretekstami. Umowa nie kompletna. czcionka mała,
    tabel za dużo. Dziecinada. Przy podpisywaniu nie było to ważne a teraz jest
    ważne?

    Oczywiście, tak jak pisałem to tylko teatr. Kurs poszedł nie w tę stronę i
    trzeba zawalczyć, może się coś wyszarpnie. Nakład mały, a przy wyborach jest
    duża szansa. Tym bardziej, że to politycy decydują ile jakiej waluty drukują
    czyli oni decydują o kursach wymiany.

    Zresztą o wszystkim decydują. Bo to hodowla.