  • 11. Data: 2017-11-02 14:46:59
    Temat: Re: A bitcoin...
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-11-02, z <...@...pl> wrote:

    [...]

    > W co jeszcze grasz? ruletka, bukmacherka, karty...
    > Ile jesteś do przodu w dłuższym okresie?

    Na tą chwilę nic, bo nie realizowałem zysków jeszcze. :)

    Jakbym "teraz" zrealizował, to kapitał wyjęty / włożony
    z ostatnich 14 miesięcy [1] daje 35%, minus podatek.

    [1] wtedy zacząłem sobie regularnie odkładać co miesiąc
    określoną kwotę

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 12. Data: 2017-11-02 15:14:50
    Od: z <...@...pl>

    > [1] wtedy zacząłem sobie regularnie odkładać co miesiąc
    > określoną kwotę

    To pochwal się jak "zrealizujesz" :-)

    Ja też się pochwalę że od miesiąca nie tracę na bukmacherce ;-)
    To podobno przy dzisiejszych podatkach na legalu dobry wynik.

    Tak czy siak obaj jesteśmy na zero :-)

  • 13. Data: 2017-11-02 18:02:48
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 02.11.2017 o 15:14, z pisze:
    > To pochwal się jak "zrealizujesz" :-)

    A czy można sprzedać natychmiast większe ilości BTC?
    Bo w kilku kantorach, na które rzuciłem okiem, jest limit od 2 do 8
    kPLN. Plus do tego limit czasowy całego systemu.
    To może być kłopot zrealizować te niebotyczne zyski...

    --
    Alf/red/

  • 14. Data: 2017-11-02 19:04:15
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-11-02, Alf/red/ <a...@u...waw.pl> wrote:

> [...]
    > kPLN. Plus do tego limit czasowy całego systemu.
    > To może być kłopot zrealizować te niebotyczne zyski...

    Na giełdach bez problemu myślę.
    Dzisiejszy obrót na bitmarket to było 725 BTC.
    Na BitBay 2538 BTC.

    Wystarczy?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 15. Data: 2017-11-03 10:25:27
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

    > BTC zaliczył już w swojej historii kilkukrotne ogromne spadki (procentowe)
    > i jakoś nie upadł.

    Bo to nowatorska piramida trzeba przyznać.

    --
    t0maszek

  • 16. Data: 2017-11-03 10:28:17
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

    W dniu 2017-11-02 o 18:02, Alf/red/ pisze:
> [...]
    > kPLN. Plus do tego limit czasowy całego systemu.
    > To może być kłopot zrealizować te niebotyczne zyski...

    Jak to walnie, to nigdzie nic nie zrealizujesz. Nikt nie wymieni tej
    "waluty" na walutę. Zabawa jak rozumiem polega na tym, że prawie nikt
    nie wie, kiedy to się stanie.

    --
    t0maszek

  • 17. Data: 2017-11-03 10:31:18
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

    > Na giełdach bez problemu myślę.
    > Dzisiejszy obrót na bitmarket to było 725 BTC.
    > Na BitBay 2538 BTC.
    >
    > Wystarczy?

    Zabawa polega na tym, że jutro może 0 BTC. Próbowałem się dowiedzieć i
    nigdzie nie znalazłem rzetelnej informacji: w czym kryptowaluty mają
    pokrycie?

    --
    t0maszek

  • 18. Data: 2017-11-03 11:09:51
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 3 listopada 2017 10:31:23 UTC+1 użytkownik Tomaszek napisał:

    > Zabawa polega na tym, że jutro może 0 BTC. Próbowałem się dowiedzieć i
    > nigdzie nie znalazłem rzetelnej informacji: w czym kryptowaluty mają
    > pokrycie?

    A w czym mają pokrycie "nie-krypto"-waluty?

  • 19. Data: 2017-11-03 11:30:59
    Od: j...@j...org

    On Friday, November 3, 2017 at 7:09:52 PM UTC+9, Dawid Rutkowski wrote:

    > A w czym mają pokrycie "nie-krypto"-waluty?

    W zaufaniu ludzi/firm. To zaufanie jest zbudowane na sile gospodarki, rezerwach banku
    centralnego, i takie tam inne rzeczy mało zrozumiałe dla przeciętnego kibica
    kryptowalut.

    BT ma pokrycie w zaufaniu ludzi zbudowanym na tym, że kurs BT będzie rósł w
    nieskończoność.

  • 20. Data: 2017-11-03 13:11:38
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

    > A w czym mają pokrycie "nie-krypto"-waluty?

    Nie odbijaj piłeczki. Pytałem o kryptowaluty, a nie waluty tradycyjne.

    --
    t0maszek