  • 161. Data: 2017-11-06 23:00:01
    Temat: Re: A bitcoin...
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 03.11.2017 o 19:56, Wojciech Bancer pisze:
    > A czemu cały świat miałby nagle sprzedać waluty na jednej polskiej giełdzie?

    Aha, czyli uważasz, że jak się zacznie sypać, to zdążysz wymienić.
    Trzymam kciuki.

    --
    Alf/red/

  • 162. Data: 2017-11-07 02:09:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Alf/red/" otqm11$354$...@n...news.atman.pl

    > Aha, czyli uważasz, że jak się zacznie sypać, to zdążysz wymienić. Trzymam kciuki.

    Ponoć polska złotówka była wymienialna na świecie aż do
    pierwszych dni września 1939 roku pomimo postępów niemieckich.

    http://www.baza.astrolog.org.pl/Złoty_(jednostka_mon
    etarna)

    W następstwie Gold Reserve Act z 30 stycznia 1934 wartość
    dolara spadła, a złoty umocnił się do 5,3 zł za dolara.
    Rozpoczęcie II Wojny Światowej było katastrofą dla polskiego
    złotego. W południe 1 września, oficjalny kurs dolara, podany
    przez Bank Polski, wynosił już 8,91 zł za 1 dolara.

    -=-

    Obecnie BTC przeżywa ,,korektę''. ;)

    https://stooq.pl/q/?s=btcusd&c=5d&t=l&a=ln&b=1

    [dlaczego w topicku jest 'A bitcoin' zamiast 'The bitcoin'?...
    każdy ma głupie myśli -- ale ja nie wypowiadam tych głupich głośno...]

    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'.. ||||||||||||||||||||| ..;\|/......

  • 163. Data: 2017-11-07 10:32:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >Ponoć polska złotówka była wymienialna na świecie aż do
    >pierwszych dni września 1939 roku pomimo postępów niemieckich.

    wtedy bylo cos takiego jak parytet zlota, aczkolwiek po I wojnie
    zaczelo sie sypac.

    Niemiecka marka az tak bardzo wymienialna nie byla ..

    > http://www.baza.astrolog.org.pl/Złoty_(jednostka_mon
    etarna)
    > W następstwie Gold Reserve Act z 30 stycznia 1934 wartość
    > dolara spadła, a złoty umocnił się do 5,3 zł za dolara.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Gold_Reserve_Act

    Taki to miłujacy wolnosc i swobody obywatelskie kraj.

    > Rozpoczęcie II Wojny Światowej było katastrofą dla polskiego
    > złotego. W południe 1 września, oficjalny kurs dolara, podany
    > przez Bank Polski, wynosił już 8,91 zł za 1 dolara.

    Tylko juz sie pewnie nie dalo wymienic :-)

    J.

  • 164. Data: 2017-11-07 10:37:52
    Od: z <...@...pl>

    Im więcej piszesz tym bardziej zakręcony jesteś.
    PRRRRRYYYYYy szalony ;-)

  • 165. Data: 2017-11-07 13:41:23
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

    W dniu 2017-11-06 o 14:18, z pisze:
    > Młodym dziś już nikt nie mówi że jest siedem grzechów głównych.
    > Starym to się jeszcze potrafi czerwona lampka za uszami zapalić :-)

    Sam bym tego lepiej nie napisał. Dokładnie tak. Nie będę ukrywał, że
    będę miał pewien rodzaj satysfakcji jak to wszystko pieprzenie. Z pewnym
    rodzajem przyjemności popatrzę na ich zdziwione miny, które będą
    krzyczały przez łzy: WHY!!!!!!???? ;)

    --
    t0maszek

  • 166. Data: 2017-11-07 13:45:16
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

    W dniu 2017-11-05 o 00:15, Krzysztof Halasa pisze:
    > Ale to nie kwestia franków, tylko trudnej sytuacji kredytobiorcy.
    > Przypomnę, że sytuacja ułożyła się raczej optymistycznie niż
    > pesymistycznie (ogólnie, kurs CHF akurat nie), więc sytuacja
    > kredytobiorców (często już byłych, aczkolwiek oni wzięli kredyty pewnie
    > kilka lat przed 2008 r.) jest raczej lepsza niż gorsza.
    >

    > To teraz wyobraź sobie, że oni wzięliby te kredyty w BTC...

    No właśnie. Nikt na to nie wpadł z tych aniołów biznesu. Pomijam
    regulacje, bo to pewnie jakoś dałoby się obejść (kredyt indeksowany do
    BTC:) Tylko z jakiegoś powodu nikt nie chce zaryzykować.

    --
    t0maszek

  • 167. Data: 2017-11-07 13:48:03
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-11-07, Tomaszek <t...@t...org> wrote:

    [...]

> [...]
    > będę miał pewien rodzaj satysfakcji jak to wszystko pieprzenie. Z pewnym
    > rodzajem przyjemności popatrzę na ich zdziwione miny, które będą

    Ależ piękna polaczkowa zawiść.

    Jeszcze bym rozumiał, jakbyś pisał z troski (o innych), ale w tym momencie
    Twój post pokazuje, że nalezy odbierać to tak: "Nie udało mi się załapać,
    to niech teraz spadnie na ryj, będę miał satysfakcję, że innym też się nie
    udało!"

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 168. Data: 2017-11-07 13:49:38
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-11-07, Tomaszek <t...@t...org> wrote:

    [...]

    > No właśnie. Nikt na to nie wpadł z tych aniołów biznesu. Pomijam
    > regulacje, bo to pewnie jakoś dałoby się obejść (kredyt indeksowany do
    > BTC:) Tylko z jakiegoś powodu nikt nie chce zaryzykować.

    Sami sobie przeczycie. Jakbyście tacy byli spadków na BTC pewni,
    to przecież branie kredytów w tej walucie byłoby w tym momencie
    świetną okazją. Czyż nie?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 169. Data: 2017-11-07 14:04:02
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

> [...]
    > to koryguje. Wiąchy w oku budują obraz widzianego świata
    > za siatkówką oka (dalekowzroczność) -- proteza (okulary)
    > to korektuje.
    >
    > proteza ż IV, CMs. ~zie; lm D. ~ez
    >
    > 1. sztuczne uzupełnienie (aparat, przyrząd)
    > brakującej części ciała lub narządu
    >
    > Proteza dentystyczna, ortopedyczna, kosmetyczna.
    > Proteza ręki, nogi.
    > Mieć protezę.
    > Używać protezy.
    > Nosić protezę.
    > Posługiwać się protezą.
    >
    > Oku brakuje soczewki skupiającej -- okulary to nadrabiają.

    To był skrót myślowy. Okulary są uwidocznieniem wady wzroku. Jakoś
    reszta grupy zrozumiała. Ale rozumiem, że musiałeś się doczepić. OK.
    Na Twoje posty też nie będę odpowiadał - irytuje mnie rozmowa z ludźmi
    autystycznymi, którzy nie rozumieją skrótów myślowych.

    --
    t0maszek

  • 170. Data: 2017-11-07 14:06:16
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

    W dniu 2017-11-06 o 23:00, Alf/red/ pisze:
    > Aha, czyli uważasz, że jak się zacznie sypać, to zdążysz wymienić.
    > Trzymam kciuki.

    Podejrzewam, że wszyscy albo zdecydowana większość, którzy wiedzą jak
    działają kryptowaluty i umoczyli trochę prawdziwych pieniędzy liczą
    właśnie na to.

    --
    t0maszek