  • 171. Data: 2017-11-07 14:08:30
    Temat: Re: A bitcoin...
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

    W dniu 2017-11-04 o 14:18, J.F. pisze:
    > Jesli w to spekulanci zainwestowali to pizdnie szybko i z hukiem.
    > Jak tylko zobacza ze przestaje rosnac to sie wycofaja, wtedzy zacznie
    > spadac, to sie tym bardziej wycofaja i pizdnie :-)
    >
    > No chyba, ze jest tam jakis "animator rynku", umiejetnie forkuje i
    > obiecujac przyszle zyski doprowadzi do stabilizacji.
    >
    > A potem mu sie znudzi i pizdnie :-)

    Spokojnie, jeszcze parę tych rozwidleń blockchaina będzie. Im szybciej
    będą powstawać kolejne tym bliżej będzie do końca

    --
    t0maszek

  • 172. Data: 2017-11-07 14:24:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tomaszek" ots9ll$7at$...@n...news.atman.pl

    > Sam bym tego lepiej nie napisał. Dokładnie tak. Nie będę ukrywał, że będę miał
    pewien rodzaj satysfakcji jak to wszystko
    > pieprzenie. Z pewnym rodzajem przyjemności popatrzę na ich zdziwione miny, które
    będą krzyczały przez łzy: WHY!!!!!!???? ;)

    Skąd ;) w Tobie tyle zawiści? Nie chcesz świata,
    w którym każdy człowiek będzie miał miliardy
    dolarów USA? ;) Każdy sobie kupi rezydencję
    nad morzem, jacht, [siedem dziewic] gablotę...

    -=-

    Gdy miałem kilka lat, byłem namawiany do zabawy
    w pocztówki -- ja wysłałem poprzednikowi jedną,
    ale znajdowałem sobie 7 następców, którzy mi
    wysyłali po jednej i szukali 7 kolejnych...

    Kilkuletnie dzieci rozumiały bez trudu, w czym tkwi problem...

    Gdy miałem kilkanaście lat, byłem namawiany (przez Leszka
    Nowaka -- zazwyczaj nie wpłacał do klasowego skarbca, gdy
    byłem skarbnikiem) do podobnej zabawy, ale już w pieniądze...
    Gdy św. już pamięci Darek Kosiński wyjaśniał ;) LeszkowiN
    stan naszych (niestety -- zdrowych) umysłów, LeszekN ,,płakał'',
    gdyż sam rzekomo komuś tak wpłacił i nalegał na nas, byśmy go
    poratowali, ;) tłumacząc przy okazji, że i owszem, kiedyś
    to musi upaść, ale dlaczego akurat teraz?... ;)

    Leszka Nowaka zapamiętałem też z podobnej sytuacji...
    Swego czasu gdzieś pracował jako student na moje nazwisko
    i zamierzał mi nie zapłacić za użyczenie tegoż nazwiska
    zwyczajowych 10%... Warto nadmienić, że nie tylko użyczyłem
    nazwiska, ale także czasu, bo musiałem gdzieś jeździć w tej sprawie...

    [i chyba jeszcze mam inne złe wspomnienie -- z porcelanowej łyżeczki...]

    Zastanawiają mnie dwie sprawy:

    - czy dorośli ludzie mogą wierzyć w nieskończony wzrost wartości ;) BTC?
    (skoro dzieciaki nie wierzyły w podobne cuda)
    - czy w te zabawy wciągają się ci, którzy nie płacą ,,podatków''?

    Odpowiedź na pierwsze pytanie jest brutalna:

    - toż właśnie teraz komisjanci dorabiają się fortun, śledząc losy Amber Gold...
    (czyli naiwnych nie brakuje a dzieci raczej nie współpracowały z MPlichatą)

    -=-

    ZTCW Friedrich Hayek wprawdzie był zwolennikiem własnej waluty, ale jednak
    stabilnej...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'.. ||||||||||||||||||||| ..;\|/......

  • 173. Data: 2017-11-07 15:03:11
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

    W dniu 2017-11-07 o 13:48, Wojciech Bancer pisze:
    > Ależ piękna polaczkowa zawiść.
    >
    > Jeszcze bym rozumiał, jakbyś pisał z troski (o innych), ale w tym momencie
    > Twój post pokazuje, że nalezy odbierać to tak: "Nie udało mi się załapać,
    > to niech teraz spadnie na ryj, będę miał satysfakcję, że innym też się nie
    > udało!"

    Nawet jeśli bym się mylił w swoich teoriach to na pewno nikomu nie
    zazdroszczę. Ale co do troski o innych to racja - nie troszczę się o
    innych.
    Nie w każdej głupocie muszę brać przecież udział.

    --
    t0maszek

  • 174. Data: 2017-11-07 15:17:02
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-11-07, Tomaszek <t...@t...org> wrote:

    > Nawet jeśli bym się mylił w swoich teoriach to na pewno nikomu nie
    > zazdroszczę. Ale co do troski o innych to racja - nie troszczę się o innych.
    > Nie w każdej głupocie muszę brać przecież udział.

    Ja nie piszę o zazdrości, tylko o zawiści.

    Takie typowe polaczkowe podejście w stylu znanym z dowcipu:
    "Panie Boże, sąsiad ma dwie krowy, a ja tylko jedną, bodajby mu obie
    zdechły" - takie zachowanie zaprezentowałeś.

    Jakkolwiek się byś teraz nie wypierał fakt że cieszy Cię (potencjalne)
    nieszczęście innych jest dla Ciebie kompromitujący, a w świetle wcześniejszej
    dyskusji o "grzechu" dodatkowo obnaża Twoją hipokryzję.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 175. Data: 2017-11-07 15:22:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > Sami sobie przeczycie. Jakbyście tacy byli spadków na BTC pewni,
    > to przecież branie kredytów w tej walucie byłoby w tym momencie
    > świetną okazją. Czyż nie?

    Zależy ta zyskowność od kursu brania -- jeśli ktoś brał kredyt w 2009 roku... ;)

    -=-

    IMO paliwo BTC jest na wyczerpaniu, skoro o BTC jest aż tak głośno,
    ale ogólnie akcja przygotowana została profesjonalnie, skoro zamieszane
    są w nią: i matematycy, i sądy, i banki, i instytucje nadzoru, i uczelnie,
    i celebryci...

    BTW celebrytów -- zapraszają na spotkania, w czasie których rzekomo
    zdrowi na umyśle ;) ludzie kupują wełny, magnesy, garnki z chromonikieliny... ;)
    Na Jutubie są fajne filmy obalające baśnie o ,,chromonikielinie''. ;)

    W zamian za oddanie mózgów do pralni, goście spodziewają się samochodowych
    odkurzaczy akumulatorowych i kompresorów do kół samochodowych, ale dostają
    upokorzenie i jakieś badziewia... Nierzadko ich rodziny też dostają info
    z banku o zadłużeniu powstałym w efekcie kupna MAGNETYCZNEJ kołdry czy
    choćby bransolety o ,,mocy'' aż ;) 5 tysięcy Gaussów czy podobnego cudu medycyny...
    ;)

    Polecam ;) firmy: Aven i Good Line czy Philipiak bądź Zepter...
    Z innej strony polecam ;) Twoją Telekomunikację podszywającą się pod Pomarańczę...
    (tym razem kosa trafiła na kamień -- matkę Hanny Lis...)

    https://komorkomania.pl/34689,uwaga-na-oszustow-poda
    ja-sie-za-firme-orange

    -=-

    Przy okazji -- jeśli komuś potrzebny akumulatorowy odkurzacz samochodowy,
    może skorzystać z usług Prezydenta Sygmy. Jeśli komuś skacze ciśnienie
    krwi -- też polecam usługi Prezydenta...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'.. ||||||||||||||||||||| ..;\|/......

  • 176. Data: 2017-11-07 15:31:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tomaszek" otsb05$lnc$...@n...news.atman.pl

    > To był skrót myślowy. Okulary są uwidocznieniem wady wzroku. Jakoś reszta grupy
    zrozumiała. Ale rozumiem, że musiałeś się
    > doczepić. OK.
    > Na Twoje posty też nie będę odpowiadał - irytuje mnie rozmowa z ludźmi
    autystycznymi, którzy nie rozumieją skrótów myślowych.

    Ciekawe, co można polecić na taką nadpobudliwą irytację? ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'.. ||||||||||||||||||||| ..;\|/......

  • 177. Data: 2017-11-07 15:46:08
    Od: z <...@...pl>

    > Ależ piękna polaczkowa zawiść.

    Nie do końca. Miliony "pokrzywdzonych" będzie się domagać ode mnie od
    Pana od społeczeństwa wsparcia z naszych podatków.
    Dlatego lepiej dla wszystkich żeby pier... wcześniej niz później.

    Wszak mamy opiekuńcze państwo. Nieprawdaż ;-)

  • 178. Data: 2017-11-07 15:50:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > Hm. Możesz śledzić transakcje wszystkich portfeli,
    > ale nie bardzo jak masz stwierdzić kto go stworzył.

    > Czyli widzisz, że BTC przeszło od adresu 72adash
    > (w uproszczeniu) do adresu 123asda8 i dalej, ale
    > nie masz mechanizmu pozwalającego stwierdzić kto
    > wygenerował ten adres "123asda8" i do kogo on nalezy.

    Podstawa... Powiedz mi -- co wówczas, gdy wykryjesz błąd?
    Ponoć ;) czasami ;) forsa znika z różnych powodów...
    Gdzie możesz wypłakać się, gdy stracisz szmal?

    > W przypadku kont bankowych w numerze masz kod identyfikacyjny
    > banku, którego możesz zapytać o to do kogo adres należy.
    > A w przypadku BTC - nie.

    Zastanów się na ,,koniecznością transparentności'', o której
    stale i wytrwale mamroczą różni (tacy jak Angela Merkel, nie
    zaś Nicolás Maduro) politycy, którzy bezproblemowo przyjęli
    takie coś jak BTC?...

    Pamiętasz aferę z fałszywkami mBanku i Ojcem Założycielem?

    Pomyśl też o fakturowaniu transakcji?

    BTC jest dobre raczej dla terrorystów czy handlarzy narkotyków...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'.. ||||||||||||||||||||| ..;\|/......

  • 179. Data: 2017-11-07 15:55:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." czj7af2y8lgb$.aibm8ygdgohq$....@4...net

    > Ale jak rozumiem, policja w razie potrzeby moze dojsc
    > do tej gieldowej transakcji, a tam sie juz sie normalne
    > waluty pojawia, i to chyba w bankowej postaci - wiec
    > z nazwiskiem.

    Bankomat pyta o nazwisko? ;) Jeśli zapłacisz
    plastykiem -- być może tak, ale jeśli makulaturą?...
    Zidentyfikuje Cię po odciskach palców? ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'.. ||||||||||||||||||||| ..;\|/......

  • 180. Data: 2017-11-07 15:56:29
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-11-07, z <...@...pl> wrote:

    > Nie do końca. Miliony "pokrzywdzonych" będzie się domagać ode mnie od
    > Pana od społeczeństwa wsparcia z naszych podatków.

    Domagać to się zawsze można. Pytanie, czy ktoś się tym przejmie.
    W obecnych warunkach, skoro frankowiczami nikt się specjalnie nie
    przejął (chyba że na pokaz), to tym bardziej nie widzę podstaw by
    ktoś się miał pochylić nad ludźmi inwestującymi w kryptowaluty.

    Podobnież nikt się nie pochylił i nie pochyla nad ludźmi inwestującymi
    w akcje, czy forex.

    > Dlatego lepiej dla wszystkich żeby pier... wcześniej niz później.

    Ale nie ma powodu by się cieszyć z tego.

    > Wszak mamy opiekuńcze państwo. Nieprawdaż ;-)

    Absolutnie nie. Mamy państwo sterowane przez krótkowzrocznych
    populistów. A to nie to samo.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com