  • 31. Data: 2021-07-18 12:26:57
    Temat: Re: [PKO BP] Zamkneli konto za brak maseczki
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.07.2021 o 06:25, ptoki pisze:
    > To przestawiciel banku. Jak bank se takiego wybral i przeszkolil to
    > jego problem. Jak nie przeszkolil to tym bardziej jego problem. Jesli
    > ten student po podaniu danych ma dostep do mojego rachunku to jest
    > jebanym przedstawicielem jebanego banku. I w sumie tyle. Sadzilem ze
    > tu na grupie az tak daleko w krzaki umysly nie odlatuja.

    I naparwdę sądzisz, że wyświetla mu się komunikat, że rachunek zamknięto
    z powodu nieposiadania maseczki? Nie chodzi mi już o to, czemu to
    faktycznie zrobiono. Tylko skąd ów "student" może o tym wiedzieć.

    > Taaaa. Heroine tym rachunkiem finansowala. I rakiety
    > transkontynentalne do koeri kupowala.

    Co to ma do omawianego przez nas tematu.

    > Takbys przeczytal artykul i nie udawal idioty to bys wiedzial ze bank
    > przyznal ze za brak maseczki. A pismo wyslali takie z dupy.

    Widać, że "że ni w ząb" nie pojmujesz, co czytasz.

    > Jakby byly to by w pismie byl wymieniony paragraf. Ale bank nie
    > wymienil bo wiedzial ze to bylo by za grube matactwo.

    A skąd to wiemy? Widziałeś gdzieś to pismo? To nie decyzja
    administracyjna, by musiała być podstawa prawna.

    --
    Robert Tomasik

  • 32. Data: 2021-07-18 12:28:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.07.2021 o 11:54, ąćęłńóśźż pisze:

    > IMO w tym banku można podpiąć komentarz do klienta widziany w
    > systemie (wiele lat temu można było), więc chłopak z infolinii widząc
    > akurat mógł powiedzieć uczciwie to, czego nie chcieli powiedzieć w
    > oddziale.

    I ktoś napisał, że kobiecie zamknęli rachunek za brak maseczki?

    --
    Robert Tomasik

  • 33. Data: 2021-07-18 18:59:25
    Od: gosc <t...@z...com>

    Jacek Maciejewski wrote:
    > A co ma piernik do wiatraka? Nie jest ważne skąd wirus przyszedł. Im
    > dłużej wirus pasożytuje na gatunku tym większa szansa na niekorzystną
    > mutację. Szczepienie wywiera presję selekcyjną na wirusa i trwa wyścig
    > co nastąpi prędzej - eradykacja wirusa z populacji czy ucieczka wirusa
    > spod istniejących szczepionek. I oby nie to drugie, bo będziemy
    > przerabiali cały proces od nowa. Więc idioci którzy się nie szczepią
    > powinni być surowo karani.

    Jeśli wirus ucieka spod isniejących szczepionek to w którym miejscu
    mutuje?
    U osób zaszczepionych czy niezaszczepionych?

  • 34. Data: 2021-07-18 19:03:34
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    gosc <t...@z...com> writes:

    > Jeśli wirus ucieka spod isniejących szczepionek to w którym miejscu
    > mutuje?
    > U osób zaszczepionych czy niezaszczepionych?

    Odrobina wiedzy o ewolucji sprawiłaby, że byś wiedział: u obu grup.
    KJ

  • 35. Data: 2021-07-18 20:21:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 18 Jul 2021 19:03:34 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Odrobina wiedzy o ewolucji sprawiłaby, że byś wiedział: u obu grup.
    > KJ

    Ale u zaszczepionych sporo mniej. Zarażają się rzadziej i chorują
    krócej. Dodatkowy zysk z tego że mniej mają szans zarazić kogoś drugiego
    więc i wirus ma mniej szans zmutować.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 36. Data: 2021-07-18 20:32:17
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> writes:

    [..]

    > Ale u zaszczepionych sporo mniej. Zarażają się rzadziej i chorują
    > krócej. Dodatkowy zysk z tego że mniej mają szans zarazić kogoś drugiego
    > więc i wirus ma mniej szans zmutować.

    Niezupełnie. Strzelam, ze mutacje (=zmiany materiału genetycznego)
    zachodzą w obu przypadkach jednakowo często. Dopiero później "presja
    seleckcyjna" może powodować te zjawiska o których piszesz.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 37. Data: 2021-07-18 21:08:53
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 18 Jul 2021 20:32:17 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > zachodzą w obu przypadkach jednakowo często

    Oczywiście. W stosunku do 1 wirusa. Jeśli zarażony ma mniej wirusów w
    organiźmie i żyją/mnożą się one krócej, mniejsza jest szansa że w tej
    osobniczej puli wirusów zdarzy się niekorzystna dla nas mutacja.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 38. Data: 2021-07-19 09:45:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 17.07.2021 o 23:00, Michal Jankowski pisze:

    >Samo przeczytanie nie wystarcza. Trzeba jeszcze zrozumieć.

    >Weź pomyśl. Infolinia łączy z jakimś Call Center. Tam siedzi jakiś
    >przypadkowy student i udziela odpowiedzi, które mu system wyświetla.
    >teraz kobieta dostała oficjalne pismo z banku, ze jej rachunek
    >zamknęli
    >z powodu jakiś matactw, a ten student wie lepiej, że to za brak
    >maseczki. Wierzysz w to?

    Ale co - pani Agata zmysla?
    No bo chyba nie student zmysla - jak zobaczyl w systemie, ze za brak
    maseczki, tak przeczytal.

    J.

  • 39. Data: 2021-07-19 16:30:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 18 Jul 2021 01:35:23 +0200, w <scvpo9$p6h$1@gioia.aioe.org>, Animka
    <a...@t...ja.wp.pl> napisał(-a):

    > Jedna pani, która legalnie (w Oddziale Banku) zamknęła konto osobiste
    > przy kredycie hipotecznym (bo nie korzystała z tego konta i nie
    > zamierzała dalej płacić 6,90 m-cznie za konto) została przerzucona do
    > Działu Windykacji chociaz raty i skł. ubezp. do kredytu hipotecznego
    > płaci z wyprzedzeniem o pół miesiąca.
    > Nawet Rzecznik Finansowy nie pomógł. Wstawiał się za tą panią, ale nic
    > nie wskórał.

    Link?

  • 40. Data: 2021-07-19 18:54:31
    Od: gosc <t...@z...com>

    Kamil Jońca wrote:
    > Odrobina wiedzy o ewolucji sprawiłaby, że byś wiedział: u obu grup.

    Dziękuję za cenną informację.

    Podobno covid zmutował do wariantu delty.
    Jaką szczepionką powinien zaszczepić się osobnik niezaszczepiony?
    Na pierwszego covida? Na deltę?

    Jaką szczepionką powinien zaszczepić się osobnik zaszczepiony przeciw
    covid?