eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[PKO BP] Zamkneli konto za brak maseczki › Re: [PKO BP] Zamkneli konto za brak maseczki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!n
    ews.dfn.de!2.eu.feeder.erje.net!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!feeds.phib
    ee-telecom.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!news-out.netnews.com
    !news.alt.net!fdc3.netnews.com!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!p
    eer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neost
    rada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostr
    ada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <a...@g...com>
    <60f2ac8e$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <60f344da$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <60f35743$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <60f35743$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: [PKO BP] Zamkneli konto za brak maseczki
    Date: Mon, 19 Jul 2021 09:45:30 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 26
    Message-ID: <60f52d9c$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1626680732 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 558 82.143.187.50:50941
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2145
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:657790
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:60f35743$0$544$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 17.07.2021 o 23:00, Michal Jankowski pisze:
    >> Tak trudno jest przeczytać artykuł, który komentujesz?

    >Samo przeczytanie nie wystarcza. Trzeba jeszcze zrozumieć.

    >> Pani Agata postanowiła porozmawiać z pracownikiem infolinii banku.
    >> Przyznano, że klientce wypowiedziano umowy właśnie przez brak
    >> maseczki.

    >Weź pomyśl. Infolinia łączy z jakimś Call Center. Tam siedzi jakiś
    >przypadkowy student i udziela odpowiedzi, które mu system wyświetla.
    >I
    >teraz kobieta dostała oficjalne pismo z banku, ze jej rachunek
    >zamknęli
    >z powodu jakiś matactw, a ten student wie lepiej, że to za brak
    >maseczki. Wierzysz w to?

    Ale co - pani Agata zmysla?
    No bo chyba nie student zmysla - jak zobaczyl w systemie, ze za brak
    maseczki, tak przeczytal.

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1