  • 1. Data: 2021-07-19 17:59:17
    Temat: Revolut
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    https://www.onet.pl/turystyka/inna-strefa/revolut-mo
    je-najwieksze-rozczarowanie-tego-roku/lkzhdp5,30bc10
    58

    "Reasumujac: za bukiet kwiatów, wysłanych do Polski zapłaciłem razem
    około 170 PLN plus 140 PLN opłaty za internetowy przelew. "

    A podobno to taka dobra usluga ...

    J.

  • 2. Data: 2021-07-19 18:23:23
    Temat: Re: Revolut
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 19 lipca 2021 o 18:00:02 UTC+2 J.F napisał(a):
> [...]
    >
    > "Reasumujac: za bukiet kwiatów, wysłanych do Polski zapłaciłem razem
    > około 170 PLN plus 140 PLN opłaty za internetowy przelew. "

    Ciekawe, czy się prawdziwym nazwiskiem podpisał, artykuł bowiem ma wymowę "ależ
    jestem debilem i próbuję to zwalić na rewolwer, bo podobno regulamin zmienił".
    Zapłacił SWIFTem za waciki (niech będzie, że kwiaty) i się dziwi, że mu zjadło ponad
    2/3.
    Nie 2/3, a 28 euro - tyle samo by zjadło, jakby zapłacił za tankowiec ropy.
    I czy nie zauważyłem, czy jednak nie dopisał, jak dopłacił kwiaciarni resztę
    pieniędzy? Może już sensownie, ale jakby o tym napisał, to by wyszedł na mega-idiotę
    - i/lub ten tendencyjny "artykuł" - a zapewne płatna anty-reklama - straciłby całą
    wymowę.
    Ależ trzeba być debilem, żeby niemieckiej kwiaciarni zapłacić z Niemiec SWIFTem w
    złotówkach - i to jeszcze mają przecież kartę rewolwera...
    Bo w to, że jedyną opcją płatności był przelew SWIFT, nie uwierzę. Chyba że jest tak,
    gdy się używa przeglądarki w języku polskim...

  • 3. Data: 2021-07-19 18:40:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 19 Jul 2021 09:23:23 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:
> [...]
    ponad 2/3.
    > Nie 2/3, a 28 euro - tyle samo by zjadło, jakby zapłacił za tankowiec ropy.

    A to nie jest takie pewne.

    > I czy nie zauważyłem, czy jednak nie dopisał, jak dopłacił
    > kwiaciarni resztę pieniędzy?

    Tez nie zauwazylem.

> [...]

    > Ależ trzeba być debilem, żeby niemieckiej kwiaciarni zapłacić z
    > Niemiec SWIFTem w złotówkach - i to jeszcze mają przecież kartę

    Cos takiego napisal, ale ... cos w to watpie.
    Kwiaciarnia z miedzynarodowa dostawą?
    Raczej wybral strone polskiej kwiaciarni, a na koncu sie okazalo, ze
    to niemiecka?
    Tez mnie kiedys tak przerobili - czujnym trzeba byc bardzo.

    > Bo w to, że jedyną opcją płatności był przelew SWIFT, nie uwierzę.

    Ale czemu Revolut nie zaznacza domyslnie SEPA ?

    > Chyba że jest tak, gdy się używa przeglądarki w języku polskim...

    Albo wybiera walute PLN. Jakis trzeci swiat.
    No zaraz ... SEPA przeciez w PLN nie pojdzie .. musi byc Swift?
    Trzeba bylo placic "kartą" a nie "przelewem" ?

    https://www.revolut.com/pl-PL/help/dokonywanie-platn
    osci/wysylka-pieniedzy-na-konto-bankowe/problemy-z-p
    rzelewami/dlaczego-zostala-naliczona-oplata-za-moj-p
    rzelew

    J.

  • 4. Data: 2021-07-19 19:18:23
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    > Cos takiego napisal, ale ... cos w to watpie.
    > Kwiaciarnia z miedzynarodowa dostawą?

    Żaden problem. Kto lokalnie dostarczy te kwiaty (i ile za to dostanie
    itd.) to już nie sprawa klienta.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 5. Data: 2021-07-20 12:46:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    >Żaden problem. Kto lokalnie dostarczy te kwiaty (i ile za to dostanie
    >itd.) to już nie sprawa klienta.

    Niby tak, ale z drugiej strony - skoro to Polak, to co za problem
    znalezc polska kwiaciarnie?
    A potem jakies drobne zdziwienie, ze za polska strona stoi jakas
    niemiecka firma ... ale jak sam piszesz - nie mam sie co dziwic.

    Tak czy inaczej - konto w Polsce, waluta PLN ... i chyba blad polegal
    na platnosci przelewem z Rewolwera, a nie karta.

    J.

  • 6. Data: 2021-07-20 15:54:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.07.2021 o 18:23, Dawid Rutkowski pisze:
    > Ależ trzeba być debilem, żeby niemieckiej kwiaciarni zapłacić z
    > Niemiec SWIFTem w złotówkach - i to jeszcze mają przecież kartę
    > rewolwera...

    Ja sądzę, że on płacił w polskiej kwieciarni i polskimi złotymi.

    --
    Robert Tomasik

  • 7. Data: 2021-07-20 22:05:43
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Niby tak, ale z drugiej strony - skoro to Polak, to co za problem
    > znalezc polska kwiaciarnie?

    Ludzie robią różne rzeczy, nie każdy jest ekspertem.

    > Tak czy inaczej - konto w Polsce, waluta PLN ... i chyba blad polegal
    > na platnosci przelewem z Rewolwera, a nie karta.

    Pewnie tak, może to był jakiś test? Dość tanio wyszedł :-)
    --
    Krzysztof Hałasa