  • 21. Data: 2021-07-17 18:27:52
    Temat: Re: [PKO BP] Zamkneli konto za brak maseczki
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Jak chcesz dalszej wymiany postów, użyj czytnika newsów.

    To nie jest jakaś dyskryminacja czasem? :-)

  • 22. Data: 2021-07-17 18:30:38
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 17 Jul 2021 18:27:52 +0200, cef napisał(a):

    > To nie jest jakaś dyskryminacja czasem? :-)

    Jak najbardziej! :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 23. Data: 2021-07-17 23:00:09
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > To zamknęli jej ten rachunek za brak maseczki, czy oszukiwanie banku na
    > prowizji? Nie wykluczone, ze faktycznie na skutek braku maseczki ktoś to
    > przeanalizował, ale nawet z artykułu wynika, że powodem nie była maseczka.

    Tak trudno jest przeczytać artykuł, który komentujesz?

    ====
    Pani Agata postanowiła porozmawiać z pracownikiem infolinii banku.
    Przyznano, że klientce wypowiedziano umowy właśnie przez brak maseczki.
    Zainteresowana uważa, że to pogwałcenie praw konsumenta i dyskryminacja.
    Pisała więc odwołania, ale w PKO BP stwierdzono, że "oświadczenie o
    wypowiedzeniu umowy jest czynnością jednostronną", a "wzruszenie tego
    rodzaju oświadczenia jest możliwe jedynie na drodze sądowej".

    Mecenas Patelak, którą zatrudniła klientka banku, stwierdziła, że: "Pani
    Agata przedłożyła historię rachunków bankowych. Pracuje od 10 lat u
    jednego pracodawcy, nie wykonuje żadnych transakcji, które mogłyby
    budzić wątpliwości. Jeśli PKO BP pisze o operacjach niezgodnych z naturą
    rachunku i prowadzeniu działalności gospodarczej, to poświadcza
    nieprawdę". Wszelkie prawne działania nie przyniosły skutku.
    =-==

    W banku jak w policji - ustawa nakazuje podać powód legitymowania,
    pardon, wypowiedzenia umowy, ale nigdzie nie jest powiedziane, że ten
    powód ma być prawdziwy.

    MJ

  • 24. Data: 2021-07-18 00:18:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.07.2021 o 23:00, Michal Jankowski pisze:
    > Tak trudno jest przeczytać artykuł, który komentujesz?

    Samo przeczytanie nie wystarcza. Trzeba jeszcze zrozumieć.

    > Pani Agata postanowiła porozmawiać z pracownikiem infolinii banku.
    > Przyznano, że klientce wypowiedziano umowy właśnie przez brak maseczki.

    Weź pomyśl. Infolinia łączy z jakimś Call Center. Tam siedzi jakiś
    przypadkowy student i udziela odpowiedzi, które mu system wyświetla. I
    teraz kobieta dostała oficjalne pismo z banku, ze jej rachunek zamknęli
    z powodu jakiś matactw, a ten student wie lepiej, że to za brak
    maseczki. Wierzysz w to?

    Ja nie mam zielonego pojęcia, za co tej kobiecie zamknęli rachunek. Nie
    wykluczam, że może faktycznie za brak maseczki. Sądzę, że bardziej za
    to, że problemowa była. Nie wiem, czy faktycznie na tych rachunkach były
    jakieś podejrzane transakcje, choć zakładam, że coś tam musiało być -
    nad bankami jest nadzór bankowy, rzecznicy, a i do sądu ich mogą pozwać.
    Nawet jeśli faktycznie szukali pretekstu, to coś tam mają. Ale, tak, czy
    siak za absolutnie wykluczone uważam, by pracownik Call Center - i to
    przypadkowy, bo przecież system przypadkowo przydziela - wiedział, że
    kobiecie rachunek zamknęli za brak maseczki.

    --
    Robert Tomasik

  • 25. Data: 2021-07-18 00:56:22
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-07-17 o 12:26, Pete pisze:

    > Jak bank pisze o "naturze umowy" i "społecznym przeznaczeniu" czy jakoś
    > tak, to znaczy że w regulaminie ani umowie nie ma ani słowa o zakazie
    > wykorzystaniu ROR do rozliczeń JDG. Czyli nie mieli podstaw do
    > wypowiedzenia rachunku.

    Po co tam chodziła. Mogla pobrać pieniądze w bankomacie. Kartę debetową
    do konta na pewno miała.

    --
    animka

  • 26. Data: 2021-07-18 00:59:01
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > I na tym należy poprzestać. Praktycznie nie istnieją przeciwwskazania
    > medyczne do noszenia maseczki, zwłaszcza w ograniczonym do niezbędnego
    > czasie. I nadciśnienie na pewno nie wystarcza. Jeśli nawet kobieta miała
    > (w co wątpię) jakieś zaświadczenie, to wydano je kłamliwie i
    > prawdopodobnie po znajomości lub za łapówkę. A brak maski w czasie
    > epidemii choroby przenoszącej się przez wydychane powietrze jest czymś
    > niemoralnym.

    Poza tym na chwilę mogła tę maseczkę założyć-szczególnie dla swojego
    bezpieczeństwa. Nie udusiłaby się.

    --
    animka

  • 27. Data: 2021-07-18 01:10:36
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > A co ma piernik do wiatraka? Nie jest ważne skąd wirus przyszedł. Im
    > dłużej wirus pasożytuje na gatunku tym większa szansa na niekorzystną
    > mutację. Szczepienie wywiera presję selekcyjną na wirusa i trwa wyścig
    > co nastąpi prędzej - eradykacja wirusa z populacji czy ucieczka wirusa
    > spod istniejących szczepionek. I oby nie to drugie, bo będziemy
    > przerabiali cały proces od nowa. Więc idioci którzy się nie szczepią
    > powinni być surowo karani.

    Zapisz sie wreszcie na tę loterię fantowa. Może hulajnogę uda Ci sie
    wygrać za dobre sprawowanie.

    --
    animka

  • 28. Data: 2021-07-18 01:35:23
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-07-17 o 23:00, Michal Jankowski pisze:

> [...]
    >
    > W banku jak w policji - ustawa nakazuje podać powód legitymowania,
    > pardon, wypowiedzenia umowy, ale nigdzie nie jest powiedziane, że ten

    Jedna pani, która legalnie (w Oddziale Banku) zamknęła konto osobiste
    przy kredycie hipotecznym (bo nie korzystała z tego konta i nie
    zamierzała dalej płacić 6,90 m-cznie za konto) została przerzucona do
    Działu Windykacji chociaz raty i skł. ubezp. do kredytu hipotecznego
    płaci z wyprzedzeniem o pół miesiąca.
    Nawet Rzecznik Finansowy nie pomógł. Wstawiał się za tą panią, ale nic
    nie wskórał.
    Dodam jeszcze, że Bank PKO BP informuje, że można odwoływać się, pisać
    skargi tylko do Rzecznika Finansowego (i jeszcze gdzieś, ale nie
    pamiętam), no i z tą współpracą to wiadomo juz jaki będzie wynik
    końcowy. Popisza sobie pisma i koniec. Bank zawsze wychodzi na swoje.

    --
    animka

  • 29. Data: 2021-07-18 06:25:32
    Od: ptoki <s...@g...com>

    sobota, 17 lipca 2021 o 17:18:46 UTC-5 Robert Tomasik napisał(a):
    > Samo przeczytanie nie wystarcza. Trzeba jeszcze zrozumieć.
    > Weź pomyśl. Infolinia łączy z jakimś Call Center. Tam siedzi jakiś
    > przypadkowy student i udziela odpowiedzi, które mu system wyświetla. I

    To przestawiciel banku. Jak bank se takiego wybral i przeszkolil to jego problem. Jak
    nie przeszkolil to tym bardziej jego problem.
    Jesli ten student po podaniu danych ma dostep do mojego rachunku to jest jebanym
    przedstawicielem jebanego banku. I w sumie tyle.
    Sadzilem ze tu na grupie az tak daleko w krzaki umysly nie odlatuja.

    > teraz kobieta dostała oficjalne pismo z banku, ze jej rachunek zamknęli
    > z powodu jakiś matactw, a ten student wie lepiej, że to za brak
    > maseczki. Wierzysz w to?

    Taaaa. Heroine tym rachunkiem finansowala. I rakiety transkontynentalne do koeri
    kupowala.

    > Ja nie mam zielonego pojęcia, za co tej kobiecie zamknęli rachunek. Nie

    Takbys przeczytal artykul i nie udawal idioty to bys wiedzial ze bank przyznal ze za
    brak maseczki. A pismo wyslali takie z dupy.

    > wykluczam, że może faktycznie za brak maseczki. Sądzę, że bardziej za
    > to, że problemowa była. Nie wiem, czy faktycznie na tych rachunkach były
    > jakieś podejrzane transakcje, choć zakładam, że coś tam musiało być -

    Jakby byly to by w pismie byl wymieniony paragraf. Ale bank nie wymienil bo wiedzial
    ze to bylo by za grube matactwo.

> [...]
    > przypadkowy, bo przecież system przypadkowo przydziela - wiedział, że
    > kobiecie rachunek zamknęli za brak maseczki.

    Mnie tam rybka kto ci i jak zrobil. Poczekamy na pozew i jakis wyrok. Oby sie babce
    chcialo.

  • 30. Data: 2021-07-18 11:54:20
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    IMO w tym banku można podpiąć komentarz do klienta widziany w systemie (wiele lat
    temu można było), więc chłopak z infolinii widząc
    akurat mógł powiedzieć uczciwie to, czego nie chcieli powiedzieć w oddziale.

    -----