eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[PKO BP] Zamkneli konto za brak maseczki › Re: [PKO BP] Zamkneli konto za brak maseczki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!news.dns-netz
    .com!news.freedyn.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!
    peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!new
    s.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-sp
    o-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: ąćęłńóśźż <...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <a...@g...com>
    <60f2ac8e$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <60f344da$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <60f35743$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <60f35743$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: [PKO BP] Zamkneli konto za brak maseczki
    Date: Sun, 18 Jul 2021 11:54:20 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 13
    Message-ID: <60f3fa4c$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 31.178.173.50
    X-Trace: 1626602060 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 549 31.178.173.50:56495
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1760
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:657773
    [ ukryj nagłówki ]

    IMO w tym banku można podpiąć komentarz do klienta widziany w systemie (wiele lat
    temu można było), więc chłopak z infolinii widząc
    akurat mógł powiedzieć uczciwie to, czego nie chcieli powiedzieć w oddziale.


    -----
    > za absolutnie wykluczone uważam, by pracownik Call Center - i to przypadkowy, bo
    przecież system przypadkowo przydziela -
    > wiedział, że kobiecie rachunek zamknęli za brak maseczki.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1