  • 11. Data: 2021-07-17 13:31:18
    Temat: Re: [PKO BP] Zamkneli konto za brak maseczki
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    sobota, 17 lipca 2021 o 12:11:07 UTC+2 Robert Tomasik napisał(a):
    > To zamknęli jej ten rachunek za brak maseczki, czy oszukiwanie banku na
    > prowizji? Nie wykluczone, ze faktycznie na skutek braku maseczki ktoś to
    > przeanalizował, ale nawet z artykułu wynika, że powodem nie była maseczka.

    Rachunki osobiste mają mocno ograniczona funkcjonalność w stosunku do tego co oferuja
    rachunki dla firm. Sam uzywam rachunku do "dzialalnosci zarobkowej", wplywa na
    rachunek moje wynagrodzenie, inwestuje wolne środki aby zarabiać, a nawet probuje
    pomniejszyc prowizję banku kupując walutę przez Revolut, a nie wymieniając po kursie
    banku. Czy to oznacza, że bank jest uprawniony do wypowiedzenia mi umowy o rachunek?

    MK

  • 12. Data: 2021-07-17 13:45:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.07.2021 o 13:31, Mac Ka pisze:

> [...]
    > prowizję banku kupując walutę przez Revolut, a nie wymieniając po
    > kursie banku. Czy to oznacza, że bank jest uprawniony do

    Nie wiem. Zapytaj swojego banku. Sądzisz, że oni jej zamknęli ten
    rachunek, bo środki na REVOLT kupowała?

    --
    Robert Tomasik

  • 13. Data: 2021-07-17 13:47:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.07.2021 o 13:23, Mac Ka pisze:
    > Co do masek, to w kilka dnie temu odwiedzialem urzad miasta ok 20%
    > interesantów chodzilo bez masek, urzednikow chyba ponad 90%.

    A ilu z nich się o to awanturowało?

    --
    Robert Tomasik

  • 14. Data: 2021-07-17 13:58:10
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 17 Jul 2021 04:23:42 -0700 (PDT), Mac Ka napisał(a):

    > Mie bardzo rozumiem dlaczego nakazywanie chodzenia w masce jest dopuszczenia, ale
    nakazywanie szczepien juz nie?

    Kolejny G2/1.0. Powinienem olać ale niech ci będzie, zniżę się i
    odpowiem. Są w Polsce i na świecie obowiązkowe szczepienia i kary za
    niepodporządkowanie się. Zapewne dzięki temu żyjesz (sprawdź jaka była
    śmiertelność wśród dzieci do 10 roku życia w 19 czy 18 w. ). Jeśli tu
    czegoś nie rozumieć to jedynie tego czemu nie wprowadzono obowiązku
    zaszczepienia na covid. Można się domyślić że po części dlatego że
    założono optymistycznie zbyt duży odsetek ludzi mądrych a po części
    dlatego że nałożenie obowiązku źle rokuje politycznie i mogło by
    doprowadzić do przegrania wyborów.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 15. Data: 2021-07-17 14:09:30
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    sobota, 17 lipca 2021 o 13:58:12 UTC+2 Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Kolejny G2/1.0. Powinienem olać ale niech ci będzie, zniżę się i
    > odpowiem. Są w Polsce i na świecie obowiązkowe szczepienia i kary za
    > niepodporządkowanie się.

    Jakze ja jestem zaszczycony. Jesli nie zrozumieales to napisze jeszcze raz.
    1/ dlaczego akceptowalny jest nakaz noszenia masek?
    2/ dlaczego nie jest akceptowalny nakaz szczenienia?

    Jestem zaszczepiony, nie chce nosic maski. Wladza (wybrana przez mniejszosc) chce
    mnie zmusic do noszenia maski, a nie chce ciebie zmusic do szczepienia. Jak wykazuja
    dane rzadowe, ponad polowa uprawnionych do zaszepienia, jest juz zaszczepiona, ale to
    druga czesc (mniejszosc) chce narzucac ograniczenia wiekszosci (noszenie masek,
    lockdowny).

    Moje zdziwienie dotyczy zas tego, ze ta wiekszosc nic nie robi mimo ograniczania ich
    praw i wolnosci.

    MK

  • 16. Data: 2021-07-17 14:09:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    t...

> [...]
    >była
    >śmiertelność wśród dzieci do 10 roku życia w 19 czy 18 w. ).

    antybiotyki i inne lekarstwa, tudziez lepsza diagnostyka tez pomogly i
    to duzo.

    Nie ma szczepionki na "zapalenie pluc", szczepionka na grype
    nieobowiazkowa, itp.

> [...]
    >założono optymistycznie zbyt duży odsetek ludzi mądrych a po części
    >dlatego że nałożenie obowiązku źle rokuje politycznie i mogło by

    Po trzecie - szczepionka jakby niesprawdzona, po czwarte - musialby
    rzad zapewnic szczepionke, a to dopiero teraz mamy nadmiar.

    Po piate ... a po cholere - kto sie chce, ten sie zaszczepi, kto nie
    chce, ten ryzykuje ... na wlasna prosbe.

    Co prawda mowia, ze nieszczepieni powoduja mutacje wirusa ... ale
    przeciez ten i tak od zwierzat pochodzi...

    J.

  • 17. Data: 2021-07-17 14:24:32
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 17 Jul 2021 05:09:30 -0700 (PDT), Mac Ka napisał(a):

    > Jestem zaszczepiony, nie chce nosic maski.

    Twoje pytania są bez sensu. Wyrażasz po prostu odruch buntu i dlatego
    traktuję je jako retoryczne. Jeśli jesteś zaszczepiony to nie znaczy że
    nie możesz zachorować i zarażać, co więcej, nieświadomie bo szczepienie
    pozwoli ci przejść powtórne zakażenie bezobjawowo. Więc zaprzestań
    dziecinnego buntu i noś maskę nie dlatego że każą tylko dlatego że
    rozumiesz po co.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 18. Data: 2021-07-17 14:31:35
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 17 Jul 2021 14:09:45 +0200, J.F. napisał(a):

    > Co prawda mowia, ze nieszczepieni powoduja mutacje wirusa ... ale
    > przeciez ten i tak od zwierzat pochodzi...

    A co ma piernik do wiatraka? Nie jest ważne skąd wirus przyszedł. Im
    dłużej wirus pasożytuje na gatunku tym większa szansa na niekorzystną
    mutację. Szczepienie wywiera presję selekcyjną na wirusa i trwa wyścig
    co nastąpi prędzej - eradykacja wirusa z populacji czy ucieczka wirusa
    spod istniejących szczepionek. I oby nie to drugie, bo będziemy
    przerabiali cały proces od nowa. Więc idioci którzy się nie szczepią
    powinni być surowo karani.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 19. Data: 2021-07-17 14:57:29
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    sobota, 17 lipca 2021 o 14:24:34 UTC+2 Jacek Maciejewski napisał(a):

> [...]
    > pozwoli ci przejść powtórne zakażenie bezobjawowo. Więc zaprzestań
    > dziecinnego buntu i noś maskę nie dlatego że każą tylko dlatego że

    Ty nie rozumiesz. Jak inni nie chca sie szczepic tak ja nie chce nosic maski. Nie
    widze podstaw do ograniczania wolnosci poprzez nakazywanie noszenia masek, zazdy moze
    sie zaszczepic jak chce sie czuc bezpieczniejszy. Jak nie chce to niech nosi maske,
    ale nie mozna tego nakazywac. Nie mozna tez nakazywać rodzenia istot bez mózgu.

    MK

  • 20. Data: 2021-07-17 15:20:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 17 Jul 2021 05:57:29 -0700 (PDT), Mac Ka napisał(a):

> [...]
    ale nie mozna tego nakazywac. Nie mozna tez nakazywać rodzenia istot bez mózgu.

    Wiesz co? Twoja argumentacja jest taka: Skoro inni kradną to ja też
    chcę! Żyjesz w społeczeństwie i twoja wolność się kończy tam gdzie się
    zaczyna szkoda dla innej osoby.
    Jak chcesz dalszej wymiany postów, użyj czytnika newsów.
    --
    Jacek
    -I hate haters-