  • 351. Data: 2018-01-29 20:11:05
    Temat: Re: A bitcoin...
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 28 Jan 2018 19:37:45 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > ale nadal to ja tracę z powodu posiadania, zużywania.

    A kto zyskuje kiedy ty tracisz? I idąc za ciosem, kto traci kiedy ty
    zyskujesz?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 352. Data: 2018-01-29 20:33:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> writes:

    >"Strata innych osób", jasne. Dlatego właśnie napisałem dokładnie to,
    >co napisałem.

    Z drobnym niuansem.
    Te osoby nabyly BC ... a ich wartosc byc moze dalej rosnie. I
    sprzedadza nastepnym i zarobia a nie straca (*).
    I jeszcze ci nastepni moze zarobia.

    (*) pardon, oczywiscie ze straca, jesli wymienia BC na tego lecacego w
    dol $/euro/zl :-)

    J.

  • 353. Data: 2018-01-29 20:38:15
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-01-29, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Z drobnym niuansem.
    > Te osoby nabyly BC ... a ich wartosc byc moze dalej rosnie. I
    > sprzedadza nastepnym i zarobia a nie straca (*).
    > I jeszcze ci nastepni moze zarobia.

    Ja tylko chciałem zauważyć, że w ostatnim miesiącu BTC sobie zjechał
    całkiem mocno. :P

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 354. Data: 2018-01-29 20:59:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .org...
    On 2018-01-29, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ja tylko chciałem zauważyć, że w ostatnim miesiącu BTC sobie zjechał
    >całkiem mocno. :P

    Ale to nie dotyczy tych, co kupili za 1000zl i sprzedali za 20k zl :-)

    Natomiast jak widac - pierwsza banka pekla, i teraz zeby zarobic to
    stracic musi ktos :-)
    Ale tak samo jest na innych walutach, oraz na wszystkich spekulacjach
    gieldowych.

    J.

  • 355. Data: 2018-01-29 22:05:47
    Od: z <...@...pl>

    https://www.zerohedge.com/news/2017-09-19/cryptocurr
    ency-concentration-just-4-own-over-95-bitcoin

    Dziwię się że tak poważni dyskutanci robią wielkie oczy :-)

  • 356. Data: 2018-01-29 22:33:02
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    z <...@...pl> writes:

    > https://www.zerohedge.com/news/2017-09-19/cryptocurr
    ency-concentration-just-4-own-over-95-bitcoin

    > Dziwię się że tak poważni dyskutanci robią wielkie oczy :-)

    Jeśli mówisz o mnie to trafiłeś kulą w płot. Ja do bitcoina mam stosunek
    dość obojętny. Chodziło mi TYLKO o Twoje zachowanie w tej dyskusji i
    przytaczanie argumentów.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    "Even nowadays a man can't step up and kill a woman without feeling

  • 357. Data: 2018-01-29 23:07:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > A to już szczegóły... :)

    Nie, nie szczegóły. To różnica tak zasadnicza jak między "ja to bym za
    to dał XXXzł" a "ja za to dziś dałem XXXzł" - to pierwsze to tylko
    gołosłowie, często nie mające poparcia w realiach.

    --
    Liwiusz

  • 358. Data: 2018-01-29 23:10:27
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-29 o 22:33, Kamil Jońca pisze:

> [...]
    >
    > Jeśli mówisz o mnie to trafiłeś kulą w płot. Ja do bitcoina mam stosunek
    > dość obojętny. Chodziło mi TYLKO o Twoje zachowanie w tej dyskusji i

    Sorry, wybacz...
    Myślałem że pisząc na grupie biznes banki masz rozeznanie w nowoczesnych
    metodach inwestowania albo że przynajmniej oglądasz telewizję lub
    czytasz szmatłoportale :-)

    PS. A serio! następnym razem uwierz że ktoś ma rację zanim będziesz się
    domagał dowodów i próbował naskakiwać w celu poprawienia sobie
    samopoczucia ;-)

    Sorry jeszcze raz ale to takie przyjemnie. NIE? :-)

  • 359. Data: 2018-01-29 23:33:38
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    z <...@...pl> writes:

    ency-concentration-just-4-own-over-95-bitcoin

    > Sorry, wybacz...
    > Myślałem że pisząc na grupie biznes banki masz rozeznanie w
    > nowoczesnych metodach inwestowania albo że przynajmniej oglądasz

    Nie wiedziałem, że bycie obojętnym na jakieś zjawisko implikuje
    niewiedzę na temat tegoż. Czego się to człowiek o sobie nie dowie.

    > telewizję lub czytasz szmatłoportale :-)

    > PS. A serio! następnym razem uwierz że ktoś ma rację zanim będziesz

    Od wiary to jest chyba pl.soc.religia czy podobnie.

    > się domagał dowodów i próbował naskakiwać w celu poprawienia sobie
    > samopoczucia ;-)

    > Sorry jeszcze raz ale to takie przyjemnie. NIE? :-)

    Ale niby co jest przyjemne? Domaganie się dowodów? Nie, to nie jest
    przyjemne.
    KJ

    PS. Nie musisz odpisywać. I tak już pewnie tego nie przeczytam.
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    The important thing is not to stop questioning.

  • 360. Data: 2018-01-30 00:02:20

    W dniu 2018-01-29 o 23:33, Kamil Jońca pisze:
    > PS. Nie musisz odpisywać. I tak już pewnie tego nie przeczytam.

    Wziąwszy pod uwagę jak zareagowałeś na:
    "widziałem fajną grafikę z jakiegoś artykułu. Poszukaj sobie. " w
    domyśle mając przeświadczenie o powszechności tej wiedzy...
    To faktycznie lepiej żebyś już tu nie czytał bo ciągle jesteś zdziwiony :-)