  • Data: 2020-10-16 14:06:53
    Temat: Re: chwilówka z RRSO 0%?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:m...@p...waw.pl...
    Robert_DF <r...@g...com> writes:

    >Ona też dostawała 2-3 czeki, ale to akurat był element kontroli, nie
    >walki. Gdyby dostała 25, w macierzystym oddziale mogłaby wypłacić na
    >każdy po 1 kzł (bez sprawdzania salda - aczkolwiek nie wiem na ile to
    >by
    >się udało), słabo to mogłoby się zakończyć. 25 kzł to wtedy było
    >więcej
    >niż jej roczna pensja.
    >A tak, 2-3 czeki, po 300 zł na poczcie, żadne ryzyko.

    Ale to sie chyba zrobilo popularne dla wszystkich.
    Moze za duzo oszukiwalo, czy tylko nie potrafili zapanowac nad
    zachciankami.

    W dodatku ... chyba wprowadzili termin waznosci czekow, co akurat moze
    pomoc w przypadku kradziezy, a ze obrot czekowy spadl, to moze
    dodatkow nie oplacalo im sie drukowac calej ksiazeczki, ktora by sie
    zmarnowala po roku ...

    >Tworzenie rezerw nie pozbawia zysku,

    Ale moze pogarszac inne wskazniki i sie przekladac na rzeczywiste
    straty ...

    >zresztą krótkie debety nie powodują
    >takich rzeczy (debet kończy się zanim w ogóle można byłoby utworzyć
    >rezerwę). Strata jest możliwa, ale mało prawdopodobna wtedy, gdy ktoś
    >ma
    >stałą pracę w budżetówce (z lichą pensją = nie ma chętnych na taką
    >posadę).

    Przyjda wybory - i wypierdola :-)

    >Tak mówią. Pewnie coś w tym jest, aczkolwiek oczywiście o ile byłyby
    >tańsze to nie wiem. Wydaje się, że powinny być wtedy dostępne dla
    >każdego (przecież nie byłoby żadnego ryzyka).

    Koszt moze zalezec od rynku - czyli popytu i podazy pieniadza.
    I ile dla klienta jest taki kredyt warty ...

    J.