  • Data: 2020-10-19 12:54:36
    Temat: Re: chwilówka z RRSO 0%?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Bo moglo nie byc, tylko ... kto ci taki czek przyjmie ? Znajomemu
    > mogles dac, jak pilnie potrzebowal pieniedzy.

    Czeki to była główna metoda wypłacania pieniędzy z własnego konta (gdy
    "kontem" przestała być książeczka oszczędnościowa PKO).
    Wypłaty "na oświadczenie" pojawiły się później.

    Swoją drogą, parę razy zdarzyło się mojej żonie, która jest lekarzem, że
    nie miała formularzy recept (zarówno gdy to były tamte stare druki, jak
    i nowe "personalizowane"). Przychodziła do apteki, prosiła o czystą
    kartkę i długopis, i "wytwarzała" receptę ręcznie. Chwilami budziło to
    zdziwienie na granicy niedowierzania, ale zawsze, po ew. konsultacji
    z jakimś "pracownikiem decyzyjnym", taka recepta była akceptowana
    (bez refundacji).
    --
    Krzysztof Hałasa